ویژگی پنجره های دوجدارهUPVC  

ویژگی  پنجره های دوجدارهUPVC  ، در این مقاله ادامه پارت قبلی را توضیح می دهیم .

درب و پنجره های UPVCدر سال های اخیر یکی از رایج ترین نوع درب و پنجره بوده و توانسته نسبت به سایر در وپنجره ها محبوبیت بیشتر داشته باشد.این درب و پنجره ها ویژگی های زیادی دارند :

پروفیل های لمینت : پروفیل هایی هستند که فویل های رنگی خاص و به واسطه ماشین آلات مربوطه روی آنها به شکل جدایی ناپذیر چسبیده می شود و از این طریق امکان تولید رنگ های مختلف از پنجره فراهم می شود.

شاخص ترین مزایای لمینت کردن پروفیل ها ، امکان پیاده سازی طرح های مختلف بر روی پروفیل ها است که از میان تمامی طرح های موجود در دنیا چند طرح مختلف مانند چوب گردویی،بلوطی و ماهاگونی و در بین رنگ ها هم نوک مدادی و نقره ای از پر مصرف ترین نوع لمینت در ایران است.

پروفیل های رنگ کاری شده : اول باید دقت داشته باشیم که هیچ یک از استانداردهای معتبر در دنیا تولید پروفیل های رنگی را مجاز نکرده است و پروفیل های upvc هنگام تولید باید به رنگ سفید برای مصرف معمول و رنگ قهوه ای برای لمینت کردن پروفیل تولید شوند. پروفیل های به کار رفته در ساختمان پنجره فقط از طریق رنگ آمیزی به رنگ موردنظر مشتری در می آیند.

ادامه مقاله در پارت بعدی .

شرکت پارس upvc با داشتن سابقه زیاد در امر تولید درب و پنجره UPVC  و نیز با دارا بودن پرسنل مجرب در زمینه تولید پنجره دوجداره upvc و خم کاری پروفیل upvc آماده ارائه خدمات به شما مشتریان می باشد . برای کسب اطلاعات بیشترو سفارش محصول با ما در ارتباط باشید.هدف ما رضایت شما مشتریان عزیز می باشد.

شماره های تماس : 021-44893856

فاکس :0263-2823959

آدرس وبسایت :http://upvcpars.com

ایمیل : info@upvcpars.com

آدرس دفتر مرکزی : تهران جنت آباد – 35 متری گلستان ( شهید مخبری ) بین شانزده متری دوم و شاهین – پلاک 250

آدرس کارخانه : کرج – پل فردیس – ابتدای جاده ملارد بعد از پمپ بنزین باران – جنب مسجدالرضا .

تلفن های کارخانه : 02632823957- 02632823958

موبایل : 09122373341 – 09123368270

 

 


پنجره دوجداره upvc،خم کاری پروفیل upvc پروفیل ,پنجره ,تولید ,upvc ,لمینت ,ویژگی ,کاری پروفیل ,پروفیل upvc ,پنجره دوجداره ,کردن پروفیل ,لمینت کردن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

كتابخانه عمومي دليران تنگستان آباد پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان کتابخانه عمومی اقبال لاهوری قرچک shop 209آذربایجان Aryia Behroziuan