انواع جرثقیل سقفی قسمت اول

انواع جرثقیل سقفی قسمت اول مانند جرثقیل تک پل و دو پل در ایران توسط شرکت آداک طراحی می شود.جرثقیل سقفی از انواع جرثقیل صنعتی می باشد. در قدیم هدایت کردن این وسیله به صورت دستی بوده و کم کم با پیشرفت علم و صنعت روند هدایت این جرثقیل تغییر پیدا کرد.امروزه نسل جدید این جرثقیل ها دارای یک محور متحرک هستند که می توانند در فضای موجود حرکت کنندو می توانند به وسیله کلاچ نیروی حرکتی را به پل ،کالسکه وبالابر منتقل کنند.

جرثقیل سقفی دارای دو نوع جرثقیل می باشد:

1-جرثقیل سقفی تک پل

2-جرثقیل سقفی دو پل

انواع جرثقیل سقفی مانند تک پل و دوپل برای اینکه بتوانند جابجا شوند باید توسط جعبه چرخ ها برروی تیرهای دو طرف سالن استفاده شود.

جرثقیل سقفی تک پل دارای یک دهانه است و دارای ظرفیت محدودی است.جرثقیل سقفی دو پل یک دهانه به عرض کمتر از 50 متر دارد و ظرفیت آن نامحدود است.

نوع دیگری از جرثقیل سقفی ، جرثقیل آویز است که معمولا در دو نوع تک پل و دو پل طبقه بندی می شود.این جرثقیل ها برای حرکت به چرخ های آویزی نیاز دارند که به تیرهای زیر سقف متصل است.

جرثقیل سقفی آویز تک پل بیشتر کاربرد دارد تا نوع دو پل.

جرثقیل سقفی تک پل: این جرثقیل در هر دو جهت عرضی و طولی حرکت می کند و قادر خواهد بود بار را در هر دو جهت جابجا کند با این قابلت بازدهی خوبی دارد.در نتیجه می تواند کل فضای مورد نظر را حمایت کند. این جرثقیل می تواند رضایت مشتری را برآورده کند.

جرثقیل سقفی دو پل : با این جرثقیل بیشترین بهره برداری را داریم چون این جرثقیل تحت فشار بالا ،شتاب زیاد و ماندگاری بالا می تواند بار را جابجا کند و تمام این کارها را با ایمنی بالا انجام میدهد.

جرثقیل سقفی دو پل دارای تجهیزات و ویژگی های زیادی است تا حمل بارها را به راحت ترین روش انجام شود.این تجهیزات شامل:

1- بالابر چندگانه

2- قلاب چرخان

3- مگنت

4- گراب

5- کالسکه گردان

شرکت آداک در زمینه تولید انواع جرثقیل مانند:جرثقیل سقفی،جرثقیل دروازه ای، جرثقیل صنعتی، بالابر پودم و بالابر هیدرولیکی با قیمت های مناسب فعالیت می کند.استراتژی این شرکت برای جذب مشتری همیشه تولید محصولات با کیفیت جرثقیل و قیمت های مناسب و خدمات پس از مناسب برای مشتری بوده است. این شرکت در زمینه جرثقیل سقفی فعالیت می کند.

راه های ارتباط با شرکت آداک:

تلفن تماس دفتر مرکزی : 55912396-021

تلفن كارخانه : 56547092-021

آدرس دفتر مركزی : تهران – میدان نماز – خیابان اکبری – خیابان همت – شماره128

آدرس كارخانه : تهران – جده قدیم قم – 60 متری شور آباد – خیابان یكم شمالی –پلاك 74

آدرس سایت شرکت : http://cranebsa.ir


جرثقیل سقفی،جرثقیل دروازه ای،جرثقیل سازی،قطعات یدکی جرثقیل سقفی جرثقیل ,سقفی ,انواع ,شرکت ,دارای ,بالابر ,جرثقیل سقفی ,انواع جرثقیل ,شرکت آداک ,سقفی قسمت ,سقفی،جرثقیل دروازه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فرزفایل فروشگاه اینترنتی 12کالا visa o-life فروش تعمیر و ارتقای فلزیاب پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان همه چیز برای تو