برج ایفل فرانسه

 برج ایفل برجی زیبا و نماد شناخته شده کشور فرانسه می باشد که در جهان معروفیت خاصی دارد. این برجتسط فردی به نام  گوستاو ایفل نام داشت ساخته شده و به همین علت نام این برج برج ایفل قرار گرفت.  برج ایفل دارای سه طبقه می باشد که علاقمندان می‌توانند از این سه طبقه دیدن کنند. در طبقات اول و دوم چندین رستوران وجود دارد. طبقه‌ی سوم در ارتفاع ۲۷۶ متری واقع شده است و مرتفع‌ترین سکوی مشاهده در کل اتحادیه‌ی اروپا را در اختیار مردم می‌گذارد.

۸۵۰ نفر در ساخت آن کار کرده‌اند. این برج از ۱۸ هزار و ۳۸ قطعه ساخته شده است و برای اتصال آن‌ها از ۲ و نیم میلیون پیچ مهره و میخ پرچ استفاده شده است. ارتفاع برج ۳۲۴ متر است که در زمان خود مرتفع‌ترین برج جهان بوده است. وزن برج ایفل بیش از ۱۰ هزار تن است که ۷ هزار و ۳۰۰ تن آن فولاد است. برج ایفل به وسیله ۳۳۶ پروژکتور نورپردازی شده است و ۲۰ هزار نور نقطه‌ای در شب این برج را به درخشش درمی‌آورد. بهترین زمان برای بازدید از برج، احتمالا شب‌ها خواهد بود، چرا که وجود نور مصنوعی نمایی واقعا خیره کننده به آن می‌دهد.

کشور فرانسه دارای جاذبه ها و مکان های توریستی بیشماری می باشد که سالانه گردشگران بسیاری به این کشور سفر می کنند. جزیره مون سن میشل دومین بنای تاریخی و شگفت انگیز بعد از برج ایفل در فرانسه شناخته شده است. که باید در سفر به فرانسه دیدن آن را از  دست نداد و روزهای به یادماندنی را در فرانسه سپری کرد.

برای دریافت ویزای شینگن فرانسه , وقت سفارت فرانسه طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن فرانسه, با ما برای گرفتن ویزا از مطمئن ترین روش استفاده میکنیم که کاملا قانونی بوده و در صورت استعلام مدارک توسط سفارت قانونی بودن و ثبت رسمی شدن آن اثبات میگردد و شما بدون کوچکترین نگرانی ویزا را دریافت و از سفر خود لذت خواهید برد.

وقت سفارت فرانسه به صورت فوری در سایت ویزای شینگن برای آن دسته از عزیزانی که به علت نداشتن وقت کافی و یا اطلاعات لازم توانایی دریافت وقت مصاحبه ندارند، انجام این کار توسط ما امکان پذیر است.

منبع: ویزای شینگن


sitevisa ایفل ,فرانسه ,کشور ,هزار ,دریافت ,کشور فرانسه , برج ایفل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان اپل آیدی چت بکاپ|ابزار چت روم سایت هنری بانوان ایپک نمالایو - نمالاو - نما لایو - دانلود و تماشای آنلاین فیلم . سریال . کارتون . موزیک سایت رمان و داستان کوتاه باغ استور تخفیف ویژه tst_coolingtower