ویزای شینگن فرانسه دریافت ویزای شینگن فرانسه ویژه 10 دی ماه[/caption]

ویزای شینگن فرانسه ویژه 10 دی ماه را با خیال آرامش در کمترین زمان ممکن از وب سایت ویزای شینگن دریافت کنید. اولین قدم به این کشور دوست داشتنی و پر طرفدار پر کردن تقاضا نامه و فرم های موجود در سایت سفارت این کشور در ایران است.مسافر بعد از تکمیل فرم و ارسال آن به ایمیل تعریف شده برای این امر ، سفارت مدارک موجود را بررسی و به متقاضیان، وقت ملاقات می دهد.

در روز مصاحبه ، متقاضیان اخذ ویزای شینگن فرانسه با به همراه داشتن مدارکی نظیر: شناسنامه و پاسپورت ، عکس پرسنلی ، گواهی معتبر بانکی ( مبنی بر تمکن مالی ) ، سند مالکیت ملک ، گواهی اشتغال در ایران ، بیمه نامه مسافرتی ، گواهی رزرو بلیط – هتل و کپی و ترجمه همه مدارک فوق به سفارت این کشور مراجعه می کنند.بعد از تحویل مدارک فوق سفارت یک رسید به ما تحویل می دهد که تاریخ اعلام نتیجه پذیرش یا رد درخواست ما در آن قید شده است. در تاریخ مقرر باید به سفارت مراجعه کنیم و در صورت پذیرش درخواست ویزای صادر شده را دریافت نماییم؛ در غیر این صورت باید ایرادات وارده را رفع و از اول برای اخذ ویزای شینگن فرانسه اقدام به رزرو وقت سفارت فرانسه کنیم.

متقاضیانی که می خواهند  به یونان سفر کنند و به دنیال اخذ فوری ویزای شینگن یونان هستند ویزای شینگن یونان ویژه ۸ دی ماه  را بصورت فوری از ما دریافت نمایید و با آرمش خاطر آماده سفر شوند.

منبع: ویزای شینگن


sitevisa شینگن ,ویزای ,سفارت ,فرانسه ,دریافت ,گواهی ,ویزای شینگن ,شینگن فرانسه ,شینگن یونان ,فرانسه ویژه ,ویزای شینگن فرانسه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اطلاعات عمومی کانون هوادران منچسترسیتی در ایران زگیل تناسلی jax8225uk news فیلم شرقی همه چیز فیلم رنگی