روش های مختلفی برای  بلیط ارزان هواپیما چارتری هستش بهتر است بلیط چارتری اری کنیم به دلیل اینکه قیمتی مناسبتر از بلیط سیستمی دارد یا اینکه در لحظه های آخر بلیط  را در فرودگاه اری کنیم به اصطلاح می توان بلیط پای پرواز گفت و در ساعت های آخر قبل از پرواز اگر هواپیما پر نشده باشد یا اینکه بلیط کنسل شده باشد می توان بلیط با قیمت مناسب اری کنیم.

 

Image titled Fly Standby Step 6

1در اوایل ورود به فرودگاه. در بیشتر موارد، شما باید حداقل دو ساعت قبل از پروازی که می خواهید در حالت آماده باش بجنگید، به فرودگاه بپیوندید. اگر فرودگاه به خصوص مشغول است، یا بسیاری از لغو پروازهای وجود دارد، ممکن است بخواهید حتی قبل از آن نیز وارد شوید. به این ترتیب، شما ممکن است قادر به دریافت بیش از یک پرواز در لیست آماده به کار باشد. 

شانس شما برای دریافت صندلی در حالت آماده باش در پرواز های قبلی بسیار بالاتر است - بنابراین در صبح به احتمال زیاد می توانید وارد شوید.

Image titled Fly Standby Step 7

2 خودتان را در دروازه سوار شدن معرفی کنید. پس از اینکه امنیت را پاک کردید و وارد دروازه پرواز شدید می شوید، باید به نمایندگان شرکت های هواپیمایی در دروازه مراجعه کنید و خودتان را معرفی کنید. بگذارید آنها بدانند که برای یک پرواز بعد از رزرو رزرو می خواهید پرواز خود را در حالت آماده باش انجام دهید. اگر شما قبلا در لیست آماده به کار نیستید، ممکن است بتوانند شما را در یکی قرار دهند. 

همانطور که مؤدب باشید ممکن است. به یاد داشته باشید، نمایندگی هواپیمایی مسئول لغو پرواز یا مسائل دیگر نیست.

Image titled Fly Standby Step 8

3 اقامت در دروازه تا زمانی که هواپیمای تاکسی دور باشد. در حالی که ممکن است بخواهید به عنوان سوار شدن به زمین بپردازید، باید در دروازه تا زمانی که درب هواپیما بسته شده باشد و پرواز تاکسی دور از جت است، بمانید. این مهم است، زیرا ممکن است خدمه پرواز در آخرین لحظه ممکن است صندلی های جدید را تعیین کند. 

Image titled Fly Standby Step 9

4 اگر شما انتخاب می کنید برای پرواز در حالت آماده به کار، هزینه را پرداخت کنید. اگر به عنوان یک آگهی آماده به کار انتخاب شده اید، احتمالا مجبور خواهید بود هزینه ای را برای این امتیاز بپردازید. هزینه های هواپیمایی متفاوت است و می تواند بین 25 تا 100 دلار باشد. با این وجود، ممکن است هزینه خود را لغو کنید، اگر شما یک هواپیمای مورد علاقه با آن شرکت هواپیمایی خاص هستید.

اگر شما یک قطعه چمدان را چک کنید، ممکن است مجبور باشید هزینه ای نیز بپردازید.


بلیت هواپیما ممکن ,بلیط ,دروازه ,هزینه ,حالت ,هواپیما ,حالت آماده ,اری کنیم ,معرفی کنید ,لیست آماده ,وارد شوید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی دانلودستان فروشگاه لوازم ماهیگیری امیر سون چت | آیناز چت ????پرواز و سقوط بانوی ایرانی???? بررسی طراحی ویلا و طراحی نما مدرن تازه های صنعت کتابخانه سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گروه تلگرام