شهربازی های استانبول نیز مانند شهربازی های آنتالیا مختص کودکان نیستند و همه اعضای خانواده میتوانند از اسباب بازی متناسب با سن خود ، لذت ببرند . تور استانبول با تفریح عجین شده است و در بین تفریحات متنوع این شهر ، شهربازی ها جایگاه ویژه ای دارند . شهربازیها سرپوشیده استانبول در تمام فصول سال ، هیجان و شادی را برای گردشگران به ارمغان می آورند . در اینجا با مهم ترین شهربازی های استانبول آشنا می شویم . شهربازی های استانبول

شهربازی های استانبول

شهربازی ویالند پارک استانبول – vialand amusement park istanbul

پارک تفریحی Vialand استانبول در قسمت Golden Horn استانبول که بخش اروپایی این شهر را به دو قسمت تبدیل می کند ، واقع شده است . پارک در تقاطع دو بزرگراه عمده در مرز ایوب و شهرداری Gaziosmanpaşa واقع شده است . این مجموعه از میدان تکسیم تقریبا ۱۳ کیلومتر فاصله دارد و از طریق مترو دسترسی از تکسیم به گلدن هورن امکان دارد . مجموعه ویالند استانبول شامل شهربازی ، مرکز ، پارک آبی ، پارک موضوعی یا تم پارک(در پاییز ۱۳۹۳ افتتاح شده ) و هتل Vialand Palace Hotel است و در فضایی به وسعت یک میلیون متر مربع بنا شده است .

اطلاعات شهربازی ویالند استانبول :
آدرس ویالند استانبول : Yesilpinar district, Girne Street ۳۴۰۶۵ ; Eyup-Istanbul
ساعات کار شهربازی ویالند استانبول : دوشنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۰ تا ۱۹ و  جمعه تا یکشنبه ۱۰ تا ۲۱
قیمت بلیط ویالند پارک استانبول :برای بزرگسالان ۱۵ تا ۵۹ سال حدود ۱۲۹ لیره ترک و برای کودکان ۱۱۹ لیره ترک

پارک ویالند استانبول

پارک ویالند استانبول

شهربازی موی پارک استانبول – Moipark Istanbul

مجموعه سرپوشیده موی پارک استانبول در دو طبقه بنا شده است و در طبقه پایین خود بازی های متناسب با افراد بالای ۱۰ سال و در طبقه بالا تفریحات مخصوص کودکان ۱۰ – ۴ را گنجانده است . از اسباب بازی های موی پارک استانبول می توان به نوسان غول ، شاتل پرسرعت ، تونل سرگرمی ، ترن ، بازی های الکترونیکی ، کارناوال ، چرخ و فلک ، هتل وحشت و بیش از ۲۰ دستگاه مهیج دیگر اشاره کرد . این پارک تفریحی با هزینه ای بالغ بر ۳۶ میلیون دلار آمریکا طراحی و ساخته شده است .  این شهربازی در مرکز مال اف استانبول قرار دارد .

اطلاعات موی پارک استانبول :
آدرس موی پارک استانبول : ۳۴۴۹۰ İkitelli Osb/Başakşehir/Istanbul, Turkey
ساعات بازدید موی پارک استانبول : ۱۰ صبح تا ۱۰ شب (روزهای دوشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب)
بلیط ورودی موی پارک استانبول : ورودی ندارد – برحسب استفاده از اسباب بازی ها محاسبه می شود .

شهربازی موی پارک استانبول

شهربازی موی پارک استانبول

شهربازی ویا سی تما پارک استانبول – ViaSea Tema Park istanbul

یکی از پارک های تفریحی ترکیه که در سال ۲۰۱۵ بنا شده ، ویا سی تما پارک می باشد که با توجه به امکاناتش ، یکی از بهترین شهربازی های ترکیه بشمار می آید . این پارک دارای مرکز حیات دریایی ست که بازدید از آن بسیار جذاب می باشد . در این پارک یک مرکز بازی با ۷۴ بازی مختلف وجود دارد که کودکان را در کنار خانواده های سرگرم می کند . در این پارک استانبول هر شب راس ساعت ۲۰ کنسرت رایگان شبانه برگزار می شود . برنده شدن در این بازی ها با جوایز مختلفی همراه است . ۱۰ خط بولینگ هم برای علاقمندان به این بازی سرگرم کننده در ویا سی تما پارک وجود دارد . یکی دیگر از قسمت های ویا سی تما پارک استانبول ، آکواریومی زیبا با یک تونل هیجان انگیز است . در این آکواریوم طیف رنگارنگ و مختلفی از موجودات دریایی در محیط طبیعی خود به چشم می خورد .

اطلاعات شهر بازی ویا سی تما پارک استانبول :
آدرس ویا سی تما پارک : Cami, Balıkçılar Sk. No:20, 34940 Tuzla/İstanbul, Turkey
ساعات کار ویا سی تما پارک : ۲ بعدازظهر تا ۱۲ شب
هزینه بلیط ورودی شهربازی ویا سی تما پارک : ۹۴ لیره ترک

ویا سی تما پارک در استانبول

ویا سی تما پارک در استانبول

ژوراسیک لند استانبول  – Jurassic Land Istanbul

ژوراسیک لند استانبول یکی از پارک های موضوعی استانبول است که توجه همه گروه های سنی را بخود جلب می کند . ژوراسیک لند از جاذبه های گردشگری استانبول است که ترکیبی از آموزش و سرگرمی را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد و به عنوان یکی از بزرگترین موزه هاست که کامل ترین اطلاعات از انواع دایناسورها که حدود ۶۵ میلیون سال قبل نسلشان منقرض شده را در اختیار آنان قرار می دهد . این موزه دارای بزرگترین سینمای ۶ بعدی در ترکیه است و آزمایشگاهی به منظور یادگیری و سرگرمی و گاهی برای محصولات خاص در این مجموعه تعبیه شده است . از دیگر بخشهای این موزه میتوان به یک سالن نمایش انیمیشنی ، محوطه کاوش ، بزرگ ترین سرزمین بازی لیزر ترکیه ، محلی برای برگزاری جشن تولد و یک کافه اشاره کرد .

اطلاعات ژوراسیک لند استانبول :
آدرس ژوراسیک لند : Kocatepe Mahallesi, Paşa Cd, 34045 İstanbul/Bayrampaşa/İstanbul, Turkey
ساعات بازدید ژوراسیک لند : ۱۰ صبح تا ۷ عصر
هزینه بلیط ژوراسیک لند : ۳۹ لیره ترک

ژوراسیک لند استانبول

ژوراسیک لند استانبول

شهربازی ایکستریم اونچر استانبول – Xtrem Aventures İstanbul

یکی از شهربازی های استانبول در حاشیه شهر ، ایکستریم اونچر است . در این مجموعه ، بازی ها و تفریحات مخصوص تمام افراد خانواده به چشم می خورد که از سرسره کودکان بگیرید تا موانع بازی و زیپلاین و ۴۷ بازی دیگر از آن جمله اند . باید بدانید هزینه های تفریح در این پارک هیجانی، بسته به نوع بازی متفاوت می باشد . امکانات این مجموعه تنها به بخش تفریحی خلاصه نمی شود و در کنار ایکستریم اونچر ، یک مرکز بزرگ و مجلل دیده می شود که بسیاری از برندهای معروف در آن شعبه دارند . از آن جا که این مجموعه تفریحی فاصله زیادی با مرکز شهر استانبول دارد ، می توانید از سرویس های این مجموعه استفاده کنید .

 اطلاعات پارک ایکستریم اونچر استانبول :
آدرس ایکستریم اونچر استانبول : Huzur Mh., No:, Ayazağa Cd. No:4, 34396 Sarıyer/Istanbul, Turkey
ساعات کار  شهربازی ایکستریم اونچر : ۱۰ سبح تا ۷ عصر
هزینه شهربازی ایکستریم اونچر استانبول : به طور میانگین ۶۷ لیره ترک

شهربازی ایکستریم اونچر استانبول

شهربازی ایکستریم اونچر استانبول

 


سایت تفریحی و سرگرمی بروز استانبول ,پارک ,شهربازی ,بازی ,istanbul ,ایکستریم ,پارک استانبول ,ایکستریم اونچر ,استانبول آدرس ,ویالند استانبول ,اونچر استانبول ,ایکستریم اونچر ا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزشگاه اشپزی Benjaminsdarjnj5 Situs پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تیلاکس پرو مشاوره و اجرای ایمنی اعلام حریق گرمایش برودت پارس فروش دستگاههای تصفیه هوا*خرید دستگاههای تصفیه کننده ی هوا*خرید و فروش تصفیه ی هوا*تنفس سالم*هوای پاک* هوای سالم *آلودگی هوا مرکز مشاوره خانوده تلفنی رایکو - مشاوره روانشناسی دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم