ماشین اسپرت هیوندای

قطعات هیوندای

قطعات یدکی هیوندای به پرسش‌های زیادی در آن پاسخ داد از جمله این که حداکثر اندازه این کلاس ماشین چقدر باید باشد. بر این اساس تولید سانتافه در دو مسیر اصلی قرار گرفت. سانتافه اسپرت که با اندازهٔ قبلی و با گنجایش ۵ سرنشین، و سانتافه که عنوانی برای خودروهایی بود که فاصله محور چرخ‌های طولانی‌تری داشتند و سه ردیف صندلی در صندلی در آن‌ها جای می‌گرفت که بسته به طراحی‌های داخلی، می‌توانستند ظرفیت ۶ یا ۷ نفر را داشته باشند. بنابراین، می‌توان گفت که سانتافه اسپرت، شکاف موجود در خط تولید هیوندای را پر کرد و خودروی سانتافه جایگزین مدل بزرگ‌تر و مشابه خود، یعنی وراکروز شد.

لوازم هیوندای

سانتافه‌های اسپرت از یک موتور چهار سیلندر ۲/۴ لیتری استفاده می‌کنند که ۱۹۰ اسب بخار قدرت دارد و این در حالی است که موتور ۲ لیتری توربو ۲۶۴ اسب‌بخاری را نیز می‌توان انتخاب کرد. همچنین اگر موتور V6 با گنجایش ۳/۳ لیتر بر روی آن نصب شود، با توجه به فاصله زیاد محور چرخ‌ها، قدرتی معادل ۲۹۰ اسب بخار تولید خواهد کرد. به عنوان یک مقایسه، می‌توان موتور ۳/۸ لیتری V6 را بر روی مدل وراکروز در نظر گرفت که ۲۶۳ اسب‌بخار قدرت ایجاد می‌کند. دلیل این امر طراحی و ساخت جدید و استفاده از مواد سبک‌تر در سانتافه اسپرت است که آن را بیش از ۹۰ کیلوگرم از ورا کروز سبک‌تر می‌کند. شرایط اسپرتی این مدل  لوازم یدکی هیوندای، از مدل‌های نسل قبل سانتافه بیشتر است .

هیوندای

سانتافه گرند و سانتافه اسپرت به دو صورت دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل عرضه می‌شوند. رادیو موج متوسط و کوتاه و همچنین Sirius/XM به همراه ورودی سی‌دی و اتصال آی‌پد در دسترس است و همچنین سیستم راهبری که می‌توان در هنگام آن را انتخاب کرد. اگر پکیج‌های «تکنولوژی» و «چرم و تجهیزات ویژه» را انتخاب کنید، قیمت نهایی خودرو، نزدیک به ۳۶ هزار دلار برایتان آب می‌خورد؛ چیزی که در خودروی تست این بررسی انجام شده است. امّا در همین حال، حس یک خودروی لوکس را در یک مدل از هیوندای تجربه خواهید کرد: یک کابین راحت و مطمئن. سانتافه اسپرت ۲۰۱۴ نمادی از پیشرفت هیوندای بعد از ورودش به بازار در دهه ۸۰ میلادی است. البته اگر فکر می‌کنید که این خودرو کاملاً کره‌ای است، سخت در اشتباهید؛ ساخت نهایی هیوندای سانتافه اسپرت در وست‌پویینت ایالت جورجیا در امریکا انجام شده است.


اجاره ماشین سانتافه ,هیوندای ,اسپرت ,موتور ,می‌توان ,ماشین ,سانتافه اسپرت ,هیوندای سانتافه ,هیوندای قطعات ,اسپرت هیوندای ,ماشین اسپرت ,ماشین اسپرت هیوندا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Photo hoomehr. Studio hoomehr بنفشه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. آشپزباشی منهول پلی اتیلن نمایندگی خدمات محصولات ال جی در اصفهان فروشگاه