در مطالب قبلی درمورد ارائه طرح در شرکت طراحی سایت و همچنین چند مشکل رایج آن صحبت کردیم. از آنجا که این معقوله بسیار طولانی ای می باشد، در قسمت سوم این مقاله به بررسی دو اشتباهات رایج در این مورد و راه حل آنها توضیح داده ایم.

دو اشتباه رایج در ارائه طرح در شرکت طراحی سایت

  1. صفحه بندی:

در حالی که ممکن است روش صفحه بندی در وب سایت برای ارائه طرح در شرکت طراحی سایت به عنوان راه آسانی برای افزایش هزینه تبلیغات به نظر برسد، دو مشکل اصلی ایجاد می کند:

  • اولین مشکل برای ارائه طرح در شرکت طراحی سایت اینکه آزاردهنده است. نیاز به بارگذاری چند صفحه برای خواندن یک مقاله سرگرم کننده نیست. با اینکار مانعی برای بازدیدکنندگان ایجاد می شود که نیازی به وجود آن نیست.
  • دلیل دوم در ارائه طرح در شرکت طراحی سایت، مربوط به سئو (بهینه سازی موتور جستجو) است. موتورهای جستجو از محتوای صفحات استفاده می کنند تا مفهوم آن را درک کنند و سپس به ترتیب اولویت، فهرست بندی کنند.

 

  1. تکرار عناوین صفحه:

عنوان هر صفحه وب برای ارائه طرح در شرکت طراحی سایت مهم است. عناوین صفحه، قطعه ای از متن هستند که بین برچسب <title> در بخش <head> کد HTML نوشته می شوند.

گاهی اوقات افراد برای ایجاد یک عنوان عمومی در هنگام استفاده از قالب وب سایت خود، به عنوان مثال، نام وب سایت خود را برای ارائه طرح در شرکت طراحی سایت ایجاد می کنند و سپس از همین عنوان در کل وب سایت مجددا استفاده می کنند. این اشتباه است زیرا از هر صفحه چند مزیت کلیدی را از بین می برند.

یکی از این مزیت ها این است که یک عنوان خوب به بازدیدکنندگان شما اطلاعات زیادی در مورد آنچه که در مورد این صفحه است، بیان می کند. در این صورت افراد به سرعت می توانند متوجه شوند که آیا آنها در سایت مناسب هستند یا خیر.

به خاطر داشته باشید که این عنوان فقط در بالای پنجره مرورگر برای ارائه طرح در شرکت طراحی سایت نمایش داده نمی شود؛ همچنین در صفحات نتایج موتور جستجو نشان داده خواهد شد.

متن قبل: طرح مناسب در شرکت طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام


سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت سایت ,طراحی ,شرکت ,ارائه ,صفحه ,ایجاد ,طراحی سایت ,شرکت طراحی ,برای ارائه ,موتور جستجو ,صفحه بندی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رویا چت | رویاچت | رویا گپ | رویاگپ | رویا چتروم | رویاچتروم اخبار روز گل سنگ فروشگاه قطعات آسانسور فلیم کاری|مضرس کاری|09123467897 دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. پخش تراکت ماندگار کارآفرینی،طرح توجیهی آموزش های ویژه