به گزارش خبر فوری؛ علی کریمی بعد از امضای قرارداد به عنوان سرمربی با تیم سپیدرود رشت اظهار کرد: امیدوارم بتوانم راه دوستان قبلی را ادامه بدهم و تیم خوبی برای هواداران بسازم. سپیدرود تنها نماینده رشت در لیگ برتر است و باید به موفقیت برسد.
او در پاسخ به این پرسش که آیا سپیدرود در لیگ برتر می‌ماند، گفت: تمام سعی‌مان را می‌کنیم که در لیگ بمانیم. با پتانسیل بالا و حمایت تماشاگران خونگرمی که داریم، باید به این موفقیت برسیم. سپیدرود چند سال از سطح اول فوتبال ایران دور بوده اما در دو سال اخیر توانست از لیگ دو شروع کند و به لیگ برتر برسد.
علی کریمی در پایان تاکید کرد: امسال به دنبال ماندن در لیگ هستیم و اگر قسمت باشد برای سال‌های آینده اهداف بزرگتری در سر داریم.
سرمربی سپیدرود گفت: من خوشحالم که به رشت آمدم و در حال حاضر در رشت حضور دارم. امیدوارم بتوانم در ادامه نتایج خوبی با سپیدرود رقم بزنم. ما به دنبال این هستیم که شرایطمان را در جدول رده‌بندی حفظ کنیم و سپس به رده‌های بالاتر صعود کنیم. از دو کادر فنی قبلی که در این تیم فعالیت کردند تشکر می‌کنیم. 
ادامه خبر

اخبار لحظه ای و فوری ورزشی سپیدرود ,برتر ,کریمی ,امیدوارم بتوانم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تست اپلیکیشن و سایت خرید اینترنتی وبلاگ شارژر | آموزش و اخبار ایرانسل همراه اول رایتل دانلود فیلم با لینک مستقیم |هی مووی همراه رایانه | حل مشکلات کامپیوتر و گوشی و مشاوره رایانه | دانلود کار هرچی بخوای گردشگری و بومگردی