تأمین مالی یک موضوع مهم و برجسته برای هر نام تجاری است و نیاز به برنامهریزی و تخصص سطح بالایی دارد. بااینحال، ارزش واقعی آن به خاطر تبدیل این حمایت اولیه به رشد بلندمدت ,همانند تبدیل یک جرقه به یک آتش پایدار است. بدون ثبات مالی، مارکهای تجارت الکترونیک برای مقابله با تلاشهای کلیدی کسبوکار مانند تکامل خطوط محصول، گسترش جغرافیایی گاهها و یا سرمایهگذاریهای جدید در حمل و بستهبندی با فقدان پایهای روبهرو هستند و این تجربه مشتری را افزایش میدهد.
نرم افزار حسابداری قیاس منبع
درباره این سایت