از سوی شرکت باسکول نیکو تولید می شود. باسکول نیکو یکی از نخستین شرکت های تولید کننده باسکول های صنعتی و گاهی در ایران به شمار می رود. محصولات این شرکت بالغ بر 20 نوع است و یکی از آن هاباسکول ثابت 250 کیلوگرم است. این محصول هم چون سایر باسکول ها از بیشترین و کمترین توان توزین برخوردار است. حداکثر توان توزین این مدل 250 کیلوگرم و حداقل توان 5 کیلوگرم است و بر اساس 20، 50 و 100 گرم به اندازه گیری وزن مواد می پردازد. سینی باسکول ثابت نیکو 250 کیلوگرمی بسیار مقاوم و مستحکم است، ابعاد این صفحه 55×40 سانتیمتر و طول و عرض و ارتفاع باسکول به ترتیب 40×55×100 سانتیمتر است.

درباره طراحی و ساخت این محصول می توان گفت: باسکول نیکو به شکل پایه دار به بازار ارایه شده است و امکان نصب چرخ برای باسکول وجود دارد. باطری مدل EM201 قابل شارژ است و به راحتی در تمامی زمان ها می توان از آن استفاده کرد. نمایشگر این محصول مجهز به سیستم ماشین حسابدار است و کاربر قادر است اطلاعت و محاسبات دقیقی از وزن و قیمت اقلام در اختیار داشته باشد. نمایشگرباسکول از نوع LED و یا LCD است و همین امکان سبب می شود تا دید خوبی در محیط کم نور یا تاریک از اعداد در نمایشگر وجود داشته باشد. تامین کننده منبع تغذیه، برق شهری 220 ولت است و با توجه به شرایط اقلیمی ایران دستگاه کارکرد مطلوب و بهینه ای دارد. شرکت باسکول نیکو همیشه قابلیت هایی را برای سهولت در استفاده از محصولات خود فراهم می کند. از جمله این قابلیت ها باید به مزیت نصب نمایشگر چاپگر اشاره کرد، نمایشگر چاپگر با اتصال به کامپیوتر، داده را روی کاغذ چاپ می کند. قابلیت نصب نمایشگر بدون سیم این امکان را فراهم می کند تا از فاصله ی دور بتوان اعداد را مشاهده کرد. و در نهایت قابلیت نصب نمایشگر دو طرفه برای راحتی کار ار و مشتری فراهم شده است.   


ترازو باسکول ,نیکو ,نمایشگر ,توان ,شرکت ,کیلوگرم ,باسکول نیکو ,داشته باشد ,نمایشگر چاپگر ,ثابت نیکو ,باسکول ثابت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

tebdoost رویاشو خریدوفروش انواع فلزیاب خارجی 09100061388 بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی نمای 360 درجه ایران آموزشگاه موسیقی موالیان البرز