دود زباله های یکی از مشکلات اساسی در روستای طولا و شهرک صنعتی در جزیره قشم بود که رسانه ها طبق وظیفه خود آن را به گوش مسولان رساندند ولی انگار مسولان این شهرستان از خواب بیدار نمی شوند تا جلو این فاجعه را بگیرند .

رضایی یکی از ساکنان شهرک گلزار درگفتگو تلفنی با خبرنگار قشم آزاد ، با بیان اینکه مسولان این شهرستان سلامت مردم برایشان اهمیتی ندارد ، اظهار داشت : زباله های جمع آوری شده نزدیکی شهرک های مسی این شهرستان آتیش زده می شود که این یک خطر بزرگ برای فرزندان ما است .

وی با اشاره به اینکه بارها با تماس تلفنی و رسانه ای شدن این مشکل به گوش مسولان رسیده است ولی مسولان خود را به بی خیالی زده اند ، عنوان کرد : آتش زدن زباله ها در این محل باعث شده تا دود ناشی از آن فضای این روستا را فراگیرد و بوی بد آن که بیشتر مواد شیمیایی است می تواند سلامتی ساکنان روستا بویژه کودکان و سالمندان را به خطر بیاندازد .

آتیش زدن زباله ها در جوار شرکت بازیافت زباله سوالی است که ذهن همه را درگیر کرده که چرا با وجود شرکت بازیافت زباله ها آتیش زده می شود !!!

این در حالی است که مدیرعامل شرکت بوستان سبز قشم ازغیرقابل بازیافت بودن تنها پنج درصد زباله‌ها به عنوان مهمترین مزیت سیستم پالایش زباله کارخانه نام برد ولی متاسفانه این وعده عملی نشد و خیل عظیمی از زباله ها به جای بازیافت سوزانده می شود و کسی هم نیست که به مسولان این شرکت بگوید فلسفه بودن شرکت زباله در جزیره قشم چیست ؟

امید است ، مسئولان ذی ربط از خواب زمستانی بیدار شوند و برای حل این فاجعه قبل از اینکه مشکلی بزرگتر پیش بیاید چاره اندیشی فوری کنند.

 

» شرکت جامه ایرانیان قشم

www.jamehiranian.com

 

 

 



قـشـم مـد ایـرانـیـان زباله ,شرکت ,مسولان ,بازیافت ,آتیش ,شهرستان ,بازیافت زباله ,شرکت بازیافت ,سلامت مردم ,شرکت بازیافت زباله منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

powera1 تامین مواد اولیه صنعت لبنیات بهار بی عشق ولایت فقیه اخبار تکنولوژی دانلود فایل ارز دیجیتال تمام حرف های نگفته ام