منابع انسانی

نقش مدیریت منابع انسانی در سازمان های کوچک

مباحث سنتی منابع انسانی از جمله کارمند یابی، جبران خدمات، ارزیابی در سازمان های بزرگ می توانند در سازمان های کوچک به کار روند ، با این حال شواهد نشان می دهد که سازمان های کوچک تفاوت هایی دارند و مدیریت افراد درون آن طرح واضحی مانند سازمان های بزرگ ندارد. بررسی ها نشان می دهد که درک ما از مباحث مهم منابع انسانی در سازمان های کوچک محدود است. 

اگرچه ما ناچار هستیم در ابتدا درک کنیم که این سازمان ها چگونه استخدام می کنند ، پاداش می دهند و شاید حتی چگونه کارمندان خود را بر می انگیزند، اما با کمبود تئوری و اطلاعات ضروری برای درک اینکه چگونه این سازمان ها کارکنانشان را آموزش می دهند، عملکردشان را ارزیابی می کنند ، تغییر سازمانی را اداره می کنند و یا به روابط بالقوه بین کارکنان پاسخ می دهند ، مواجه هستیم. 

بسیار مهم است که ما درک کنیم چگونه این حوزه های کارکردی (و همچنین تکامل و تعامل آن ها) بر سازمان های کوچک نو ظهور اثر می گذارند و چگونه تصمیمات اخذ شده منابع انسانی در طول مراحل رسمی توسعه ی یک سازمان بر اهاف بلند مدت آن اثر می گذارد.  

به دلیل اینکه مدیریت منابع انسانی و سازمان های کوچک تفاوت واضحی را از همتایان بزرگتر آن ها در سازمان های بزرگ دارند، چندین محقق مطالعات بیشتری را در منابع انسانی در سازمان های کوچک انجام داده اند. 

جهت شرکت در دوره مدیریت منابع انسانی و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

شرکت کنندگان در دوره مدیریت منابع انسانی می توانند مهارت های لازم را در این زمینه کسب کرده و موفق به دریافت مدرک رسمی و قابل ترجمه ی وزارت علوم تحقیقات و فناوری شوند.


مرکز آموزش مجازی رایتک سازمان ,انسانی ,منابع ,کوچک ,مدیریت ,منابع انسانی ,مدیریت منابع ,دوره مدیریت ,کوچک تفاوت ,مدیریت منابع انسانی ,دوره مدیریت منابع منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

غکس پرسش مهر منبر کرتی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان زن امروز https://www.snapkhab.com املاک آنلاین خرید اینترنتی سراج