قالب بندی ستون چهارگوش وگرد

اگر بخواهیم توضیح جامعی درمورد قالب بندی ستون های چهارگوش و گرد انجام دهیم باید گفت این قالب بندی عبارت است از ترکیب پازل های مسطح و کنج های بیرونی با این ترکیب به سادگی هرچه تمامتر قالب بندی ستون ها انجام میشود درصورتی که بخواهیم ستون ها را به شکل کاملاً عمود و ۹۰ درجه قراردهیم اینجاست که قید ها وارد داستان شده وبا دو نوع لوله ای وناودانی که کاملاً گونیا هستند میتوان ساخت ستون عمود را آغاز کرد.
استفاده ازقید ناودانی
خب تا اینجا با انواع قالب بندی و قیدها آشنا شدیم اما اگر بخواهیم از قیدها استفاده کنیم چه کنیم؟ یعنی دراصل باید ببینیم در قالب بندی کدام قید مناسب کدام ستون می باشد در اینجا باید گفت برای ستون های بزرگتر از ابعاد ۶۰ × ۶۰ از قید های ناودانی با گیره بلند استفاده می کنیم.
ستون های گرد و قالب های آن
ابتدا در این بحث به قالب بندی ستون های گرد رسیده سپس به قالب های آن می پردازیم. با دانسته های قبلی راجع به قالب بندی درمورد ستون های گرد باید به این نیز اشاره کرد که سطح مقطع ستون های گرد دارای دو قسمت ۱۸۰ درجه ای می باشد. برای اتصال آنها به صورت کاملاً مستحکم از کلمس های بسیار مقاوم استفاده می کنیم این کلمس ها که در قالب بندی ستون های گرد استفاده می شوند از نوع فولادی و نشکن بوده که توسط ضربه چکش درجای خود محکم می شوند و حالا در پایان توضیحات درباره ی قالب بندی ستون های گرد به انواع آن می رسیم که تقسیم بندی آنها از نظر قطری به دو نوع است.
۱- ستون های گردی که دارای مقاطع کوچکتراز۱۰۰ سانتیمتراست.
۲- ستون های گردی که دارای مقاطع بزرگتراز ۱۰۰ سانتیمتراست.

 

 

 

قالب فلزی بتن , داربست مدولار


طراحی قالب های فلزی بتن ستون ,قالب ,بندی ,استفاده ,کنیم ,دارای ,قالب بندی ,بندی ستون ,دارای مقاطع ,ستون چهارگوش ,چهارگوش وگرد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید کارت خوان سیار بیلاز کنکور توپ|مشاوره-برنامه ریزی-روش درس خوندن فروش تنباکو های النخل و الفاخر هتل های نزدیک جاذبه های گردشگری تهران گذری بر ورزشهای رزمی همه چیز درباب ورزش با(حامدرحیمی پنجکی) ainbowSixS الان خرید کن