تعمیر چیلر Rheem

برخی عزیزان زمانی که با شرکت تهویه سازان پرسپولیس برای درخواست تعمیرکار تماس می گیرند اشتباهاً بجای اینکه بگویند تعمیر داکت اسپلیت Rheem،می گویند تعمیر چیلر Rheem.

این اشتباه طبیعی است. چرا که این تکنولوژی جدید است و چون هواساز این دستگاه اغلب مانند فن کوئل های چیلر می باشد،این اشتباه رخ می دهد.

شما مشتریان عزیز می توانید در زمان خرابی دستگاه و یا سرویس از ساعت 8صبح تا 21 با شماره های زیر تماس حاصل نمایید و یا به آیدی تلگرام شرکت آدرس خود را ارسال نمایید و از خدمات تخصصی تعمیرات داکت اسپلیت بهره مند شوید.

لازم بذکر است که این شرکت فقط تعمیرکاران مختص دستگاه های داکت اسپلیت اصلی (کندانسور بالازن) دارد و به هیچ عنوان تعمیرات کولرگازی و یا داکت اسپلیت متفرقه را انجام نمی دهد و این یکی از حسن های تعمیرکاران ما می باشد که متخصص دستگاه های داکت اسپلیت هستند.

*شرکت تهویه سازان پرسپولیس به شما این اطمینان را خواهد داد که از تماس با این شرکت به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد و ما هم در این باور هستیم که بهترین تبلیغات و بالاترین سرمایه ما شما مشتریان عزیز هستید.

*در صورت هر گونه تخلف شما می توانید 24ساعته شکایت خود را با شماره های زیر به شرکت تهویه سازان پرسپولیس منتقل نمایید و ما را از پیشنهادات و انتقادات خود آگاه نمایید.


شما مشتریان عزیز می توانید به راحتی آدرس و شماره تماس خود را به آیدی تلگرام (Perspolis_GP) شرکت ارسال نمایند و از تخفیف 5% فاکتور استفاده نمایید.

آیدی تلگرام

 

 

تهویه سازان پرسپولیس

02166051586

خط ویژه


برچسب مطلب:

تعمیر چیلر rheem,تعمیرات چیلر rheem,نمایندگی چیلر rheem,تعمیرکار چیلر rheem,قیمت تعمیر چیلر rheem,تعمیر چیلر rheem+تهران,تعمیر rheem,تعمیرات rheem,نمایندگی rheem,شرکت rheem,شرکت چیلر rheem,قیمت تعمیر rheem,سرویس چیلر rheem,سرویسکار rheem,تعمیر داکت اسپلیت rheem,تعمیرات داکت اسپلیت rheem,سرویس داکت اسپلیت rheem,نمایندگی داکت اسپلیت rheem,نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت rheem,قیمت تعمیرات داکت اسپلیت rheem

 


شرکت تهویه سازان پرسپولیس|66051586 rheem ,چیلر ,داکت ,اسپلیت ,تعمیر ,شرکت ,داکت اسپلیت ,چیلر rheem ,تعمیر چیلر ,اسپلیت rheem ,تهویه سازان ,داکت اسپلیت rheem ,تهویه سازان پرسپولیس ,اسپلیت rheem منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش الکترونیکی(دوره متوسطه اول) هر چی که بخوای هست توضیح درباره سقف و شیشه های متحرک پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ام پی تری فول تعمیرات لوازم خانگی دانلودها dani مکمل های ورزشی برای لاغری و چاقی