طرز تهیه رولت بادمجان

رولت بادمجان, rolet bademjan ,طرز تهیه رولت بادمجان,دستور پخت رولت بادمجان, v,gj fhnl[hk

رولت بادمجان یکی از غذاهای خوشمزه ای است که می توانید با بادمجان تهیه کنید. این غذای خوشمزه از ترکیب بادمجان ، گوشت چرخ کرده و … تشکیل شده است و طعم بسیار خوبی دارد. رولت بادمجان با روش های مختلفی طبخ می شود که در این آموزش بهترین روش تهیه رولت بادمجان را برای شما آماده کرده ایم. با مواد لازم ذکر شده در این آموزش آشپزی می توانید برای ۴ نفر رولت بادمجان تهیه نمایید. با دستور پخت و طرز تهیه رولت بادمجان در ادامه با همدوره همراه باشید.

مواد لازم رولت بادمجان
بادمجان ۴ عدد
گوشت چرخ کرده ۳۰۰ گرم
پیاز ۱ عدد
گوجه فرنگی ۳ عدد
سیر ۳ حبه
رب گوجه فرنگی ۲ قاشق غذاخوری
پنیر پیتزا ۴ قاشق غذاخوری
فلفل سیاه به میزان لازم
نمک به میزان لازم

دستور پخت و طرز تهیه

ابتدا سیر و پیاز را به صورت نگینی خرد می کنیم و با مقداری روغن در یک تابه تفت می دهیم. پس از اینکه سیر و پیاز نرم شدند گوشت چرخ کرده را به تابه اضافه می کنیم و تفت دادن گوشت را تا زمانی که رنگش تغییر کند ادامه می دهیم.

پس از اینکه رنگ گوشت تغییر کرد ۱ عدد از گوجه فرنگی ها را خرد می کنیم و به تابه اضافه می کنیم. باید مواد را خوب تفت دهیم تا آب موجود در تابه تبخیر شود. پس از آن رب گوجه فرنگی را به همراه نمک و فلفل سیاه به تابه اضافه می کنیم.

پس از اینکه مواد را خوب تفت دادیم تابه را از روی حرارت بر می داریم. حالا به سراغ بادمجان ها می رویم و پس از پوست کندن آنها را به صورت باریک برش می زنیم و مقداری نمک روی بادمجان ها می ریزیم تا آب موجود در آنها خارج شود.

حدود ۳۰ دقیقه زمان نیاز است تا بادمجان ها آماده سرخ کردن شوند. پس از گذشت این مدت بادمجان ها را آبکشی می کنیم و پس از خشک شدن بادمجان ها آنها را به همراه مقداری روغن در یک تابه به خوبی سرخ می کنیم تا رنگشان طلایی شود.

آموزش طرز تهیه کشک و بادمجان سنتی با گردو آموزش طرز تهیه کشک و بادمجان سنتی با گردو کشک و بادمجان یکی از غذاهای سنتی و بسیار محبوب ایرانی است که مواد اصلی تشکیل .

پس از اینکه بادمجان ها را سرخ کردیم مقداری از مایه گوشت را در وسط هر ورق بادمجان می ریزیم و بادمجان ها رو مانند رولت رول می کنیم و با خلال دندان از باز شدن رولت ها جلوگیری می کنیم. پس از اینکار مقداری پنیر پیتزا روی هر رولت بادمجان می ریزیم. تمام بادمجان ها را به همین صورت رول می کنیم و داخل یک ظرف پیرکس می چینیم.

پس از اینکه تمام رولت های بادمجان را در ظرف چیدیم آنها را در فر قرار می دهیم تا پنیر روی رولت ها طلایی شود. در همین زمان می توانیم سس گوجه فرنگی را آماده کنیم. برای این منظور گوجه فرنگی ها را خرد می کنیم و در یک تابه می ریزیم.

مقداری روغن مایع ، نمک و فلفل سیاه به گوجه فرنگی ها اضافه می کنیم و اجازه می دهیم سس با حرارت ملایم جا بیفتد و آب موجود در تابه تبخیر شود. پس از آماده شدن سس گوجه فرنگی آن را فورا روی رولت های بادمجان می ریزیم و غذا را به صورت گرم سرو می کنیم.

خورش بادمجان,خورشت بادمجان,طرز تهیه خورش بادمجان,دستور پخت خورش بادمجان

خواص بادمجان

همه چیز در مورد خاصیت ها و زیان های بادمجان همه چیز در مورد خاصیت ها و زیان های بادمجان بادمجان در زبان پارسی گذشته با نام های پانتگان و کهپَرک شناخته می شده است. زادگاه .

کشک بادمجان,کشک و بادمجان,طرز تهیه کشک و بادمجان,دستور پخت کشک و بادمجان


وب تفریحی یادگاری بادمجان ,کنیم ,رولت ,تابه ,فرنگی ,تهیه ,رولت بادمجان ,گوجه فرنگی ,تهیه رولت ,مقداری روغن ,تابه اضافه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ندای ازادی وطن کینگ 2 مووی لینکدونی مدرسه شاداب child5re خرید اینترنتی آپشن خودرو | دنیای آپشن