ایران دسترسی به تلگرام را مسدود کرد

۱ ساعت قبل

‪BBC News Persian‬‏

 

گسترش دامنه اعتراضات در سومین روز ناآرامی‌ها در ایران

۱۴ ساعت قبل

رادیو فردا

 

کانال تلگرامی «آمدنیوز» مسدود شد

۱۷ ساعت قبل

آمدنیوز Amadnews

https://telegram.me › Amadnews

«آگاهی، مبارزه، دموکراسی»؛ گردش آزاد اطلاعات - وب‌سایت: Http://Amadnews.Org - ارسال اخبار: Amadnews2@Gmail.com - كانال جايگزين:@Amadnews1 .

کانال تلگرامی آمدنیوز از دسترس خارج شد | .

fa.euronews.com › اخبار › جهان

۱۹ ساعت پیش · پاول دوروف، مدیر تلگرام پس از درخواست وزیر ارتباطات ایران تلویحا اعلام کرد آمدنیوز با دعوت به خشونت، خط قرمزهای این پیام رسان را رد کرده است.

Telegram: Contact @Amadnews

https://t.me › Amadnews

Don't have Telegram yet? Try it now! If you have Telegram, you can contact @ Amadnews right away. Send Message.

کانال تلگرامی «آمدنیوز» مسدود شد - رادیو .

https://www.radiofarda.com › .

۱۸ ساعت پیش · پیش از این محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات ایران در پیامی توئیتری خطاب به پاول دوروف، مدیر عامل شبکه تلگرام، کانال آمدنیوز را «به نفرت‌پراکنی، .

تلگرام، کانال خبری «آمد نیوز» را مسدود کرد

aa.com.tr › ایران › تلگرام-کانال-خبری-آ.

۱۸ ساعت پیش · شبکه پیام رسان تلگرام که کاربران زیادی در ایران دارد، کانال خبری آمد نیوز را مسدود کرد. - خبرگزاری آناتولی.

کانال تلگرام «آمدنیوز» از دسترس خارج شد .

www.bartarinha.ir › news › کانال-تلگرا.

۲۰ ساعت پیش · کانال تلگرام «آمدنیوز» از دسترس خارج شد. با اوج گرفتن فعالیت‌های کانال مروج خشونت و اقدامات تروریستی در فضای تلگرام و پس از ماه‌ها تعلل از .

کانال تلگرامی آمدنیوز از دسترس خارج شد - .

https://isna.ir › news › کانال-تلگرامی-آمد.

۱۹ ساعت پیش · کانال تلگرامی آمدنیوز در پی اعتراض وزیر ارتباطات ایران به موسس تلگرام و تاکید بر تحریک این کانال به «نفرت‌پراکنی» و «تشویق به خشونت»، از دسترس خارج شد.

کانال تلگرام آمدنیوز Amadnews | سی گرام - لینک کانال تلگرام

cgram.ir › Telegram › Channel › آمدنیوز.

کانال تلگرام آمدنیوز Amadnews را در سی گرام ببینید. کانال تلگرام آمد نیوز با هدف شبهه سازی و تخریب افکار عمومی راه اندازی شده و با شعار «آگاهی، مبارزه، .

کانال تلگرامی آمدنیوز از دسترس خارج شد/ دومین و سومین کانال آمد نیوز هم از دسترس .

www.alef.ir › news

۱۹ ساعت پیش · کانال تلگرامی آمدنیوز در پی اعتراض وزیر ارتباطات ایران به موسس تلگرام و تاکید بر تحریک این کانال بر «نفرت پراکنی »

و «تشویق به خشونت» از دسترس خارج شد.

 

کانال تلگرام آمدنیوز - تله چنلز

https://telechannels.me › amadnews

معرفی کانال تلگرام شما در تله چنلز : « آگاهی، مبارزه، دموکراسی»؛ گردش آزاد اطلاعات.

کانال تلگرامی آمدنیوز از دسترس خارج شد - رومه دنیای اقتصاد

donya-e-eqtesad.com › 3334013-کانال-.

۲۰ ساعت پیش · کانال تلگرامی آمدنیوز در پی اعتراض وزیر ارتباطات ایران به موسس تلگرام و تاکید بر تحریک این کانال به «نفرت پراکنی » و «تشویق به خشونت» از دسترس خارج شد.

مدیر تلگرام از اخراج مدیر کانال آمدنیوز خبر داد - رومه دنیای اقتصاد

donya-e-eqtesad.com › 3334239-مدیر-ت.

۲ ساعت پیش · درحالی پاول دوروف، مدیر تلگرام در تازه‌ترین توییت خود از اخراج مدیر کانال آمدنیوز توسط سازندگان آن خبر داد که کانال دیگری برای این رسانه با نامی جدید و لوگوی قدیمی .

کانال تلگرامی آمدنیوز از دسترس خارج شد .

www.fardanews.com › news › کانال-تل.

۲۰ ساعت پیش · کانال تلگرامی آمدنیوز در پی اعتراض وزیر ارتباطات ایران به موسس تلگرام و تاکید بر تحریک این کانال به نفرت پراکنی و تشویق به خشونت از دسترس خارج شد.

جزئیات بیشتری از مسدود کردن کانال آمدنیوز توسط موسس تلگرام +عکس .

https://ir.sputniknews.com › iran

۲ ساعت پیش · موسس تلگرام کانال "آمدنیوز" را مسدود کرد. به گزارش اسپوتنیک، "پاول دورف" در توییتر خود عنوان کرد که کانال تلگرامی "آمدنیوز" را به دلیل تشویق .

کانال تلگرامی آمدنیوز بسته شد + عکس

www.eghtesadnews.com › 196095-کانال.

۲۰ ساعت پیش · فارس نوشت: کانال تلگرامی آمدنیوز در پی اعتراض وزیر ارتباطات ایران به موسس تلگرام و تاکید بر تحریک این کانال بر «نفرت پراکنی» و «تشویق به خشونت» از .

Amadnews - آمدنیوز Amadnews مشاهده کانال تلگرام - Tele-Wall .

www.tele-wall.ir › channels › view › Am.

مشاهده کانال تلگرام آمدنیوز Amadnews - تعداد اعضا: 919830 «آگاهی، مبارزه، دموکراسی»؛ گردش آزاد اطلاعات - وب‌سایت: Http://Amadnews.Org - ارسال اخبار: .

کانال تلگرام «آمدنیوز» مسدود شد - مشرق نیوز

https://www.mashreghnews.ir › .

۱۹ ساعت پیش · به گزارش مشرق، کانال تلگرامی آمدنیوز در پی اعتراض وزیر ارتباطات ایران به موسس تلگرام و تاکید بر تحریک این کانال به «نفرت پراکنی» و «تشویق به خشونت» از .

کانال تلگرام آمدنیوز - کانال آمدنیوز در تلگرام | Enterprise Survey Software

https://www.questionpro.com › TakeSurv.

هم اکنون کانال تلگرامی آمدنیوز نیز یکی از کانالهای فعال ی و خبرساز بوده‌است. کانال تلگرامی سایت ضد انقلاب «آمدنیوز» در اقدامی جالب توجه، به افشاگری علیه کانال تلگرامی خود .

کانال تلگرامی آمدنیوز مسدود شد - PeykeIran

https://www.peykeiran.com › Content

۱۹ ساعت پیش · بی بی سی - کانال تلگرام آمدنیوز از دسترس خارج شده است. کاربران با مراجعه به این کانال با این پیام روبرو می‌شوند که این کانال دیگر در دسترس نیست. محمدجواد آذری جهرمی،

 

آمد نیوز - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

https://www.mehrnews.com › tag › آمد+ن.

۱۳۹۶-۰۹-۱۶ ۲۱:۱۱. در گفتگو با مهر مطرح شد؛. سواستفاده کانال ضدانقلاب از انیمیشن ایرانی/ بی اطلاعی عوامل پروژه. تهیه کننده «پندانه» اعلام کرد پخش یک بخش از این مجموعه از کانال تلگرامی .

کانال تلگرامی «آمدنیوز» و اینترنت همراه برخی از کاربران از دسترس خارج شد .

https://www.radiozamaneh.com › .

۱۷ ساعت پیش · شامگاه شنبه نهم دی، اینترنت همراه در تلفن‌های برخی از کاربران شرکت‌های « ایرانسل» و «رایتل» در تهران از دسترس خارج شد. همچنین کانال تلگرامی «آمدنیوز» پس از اعتراض .

کانال تلگرامی «آمدنیوز» مسدود شد/ پاول دوروف: نباید از خطوط قرمز عبور کرد .

www.ilna.ir › بخش-اقتصادی-4 › 576745.

۱۹ ساعت پیش · به گزارش خبرنگار ایلنا، پاول دوروف موسس و مدیر عامل شبکه اجتماعی تلگرام با اعلام خبر مسدود شدن کانال تلگرامی آمدنیوز در توییتر خود نوشت: « کانال تلگرامی آمدنیوز .

آمدنیوز - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.m.wikipedia.org › wiki › آمدنیوز

پرش به ۳ بسته شدن کانال تلگرامی · بسته شدن کانال تلگرامی. در جریان اعتراضات ۱۳۹۶ ایران تلگرام، این کانال را به علت ترویج خشونت (استفاده از بمب دستی و موارد دیگر) مسدود .

کانال "آمدنیوز" حذف شد - فرارو

fararu.com › news › کانال-آمدنیوز-حذف-شد

۱۹ ساعت پیش · کانال "آمدنیوز" حذف شد. تاریخ انتشار: ۲۳:۲۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۶. پ. مدیر تلگرام اعلام کرد که کانال آمدنیوز را به دلیل تبلیغ ساخت بمب دستی فیلتر کرده است. پاول دورف مدیر .

مؤسس تلگرام مسدود شدن کانال آمدنیوز را تایید کرد + عکس - باشگاه خبرنگاران

www.yjc.ir › news › مؤسس-تلگرام-مسدو.

۱۹ ساعت پیش · پاول دوروف در پستی توئیتری مسدود شدن آمدنیوز را تایید کرد و در مورد خط قرمزهایی که این کانال معاند رد کرده، به کاربران هشدار داد.

تلگرام کانال «آمد نیوز» را بست - زیتون

https://zeitoons.com › .

۱۹ ساعت پیش · صبح امروز محمدجواد آذری‌جهرمی٬ وزیر ارتباطات ایران٬ در پیامی توییتری به مدیر تلگرام نوشته بود که کانال تلگرامی «آمد نیوز» ترویج خشونت می‌کند و به این بهانه خواستار .

آمدنیوز حذف شد - عصر ایران

www.asriran.com › . › ت خارجی

۱۹ ساعت پیش · کانال آمدنیوز حذف شد. به گزارش عصرایران، مدیر تلگرام اعلام کرد که کانال آمدنیوز را به دلیل تبلیغ ساخت بمب دستی فیلتر کرده است. پاول دورف مدیر تلگرام در توییتر .

کانال تلگرامی آمدنیوز از دسترس خارج شد - .

www.entekhab.ir › news › کانال-تلگرام.

۱۹ ساعت پیش · کانال تلگرامی آمدنیوز در پی اعتراض وزیر ارتباطات ایران به موسس تلگرام و تاکید بر تحریک این کانال به «نفرت‌پراکنی» و «تشویق به خشونت»، از دسترس خارج شد.

درخواست وزیر ارتباطات برای فیلتر کانال تلگرام آمد نیوز + پاسخ مدیر تلگرام .

news.gooya.com › 2017/12 › post-10624

۱۸ ساعت پیش · تسنیم - هم‌زمان با رشد فعالیت‌های معاندانه کانال‌ تلگرام آمد نیوز، وزیر ارتباطات به طور ضمنی درخواست فیلتر این کانال را داد. به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات .


اس گرافی کانال ,آمدنیوز ,تلگرام ,تلگرامی ,ساعت ,دسترس ,کانال تلگرامی ,تلگرامی آمدنیوز ,کانال تلگرام ,دسترس خارج ,کانال آمدنیوز ,کانال تلگرامی آمدنیوز ,و منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان decorine فروشگاه اینترنتی ابزار آلات تی تی بول ... دانلود آهنگ های جدید seize the momment