صحبت در مورد ‌های بدنسازی در فرمول یک + فیلم

بررسی باید‌ها و نباید‌های ‌ها ی بدنسازی در فرمول یک

صحبت در مورد ‌های بدنسازی در فرمول یک + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته دو مربی پرورش اندام مهمان  سید علی ضیاء در برنامه فرمول یک شدند و در رابطه با داروها و های بدنسازی و پرورش اندام به گفتگو پرداختند.

درابتدا پژمان فزونخواه مربی پروش اندام با بیان خاطره تلخی از  یکی از اقوام خود که بر اثر مصرف داروها و های بدنسازی  فوت شده بود، به نقش مهم خانواده ها در جلوگیری از به وجود آمدن چنین اتفاقات تلخ و مرگباری درباره جوانانشان  اشاره داشت.

 فزونخواه  علت دسترسی آسان به دارو های تکنولوژی ورزش را سوء مدریت آن دانست وعنوان کرد: افرادی هستند که به جرم دارو های تقلبی بازداشت شدند و هم اکنون در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پست دارند.

این مربی در ادامه اظهار داشت به عنوان مربی مخالف هستم های پرورش اندام در داروخانه ها ارائه شود و باید برای آن جایگاهی مخصوص تعریف شده که متخصصین  تغذیه در آنجا حضور داشته باشند تا  به مراجعین مشاوره دهند.

در پایان فزونخواه از وزیر ورزش درخواست کرد تادر مقوله پرورش اندام مستقیم وارد شوند تا بتوانیم مشکلات و معظلاتی که امروز در ورزش پرورش اندام و بدنسازی وجود دارد حل شود.

    دانلود
 
برای دریافت مطالب مرتبط با (صحبت در مورد ‌های بدنسازی در فرمول یک + فیلم) کلیک کنید.