معرفی کتاب 7 عادت افراد تاثیرگذار
کتاب ۷ عادت افراد تاثیرگذار نوشتهٔ استیون کاوی دربارهٔ هفت رفتار صحبت می‌کند که در مردمان تاثیر گذار به شکل عادت درآمده است، عاداتی همچون هدف گذاری در ذهن، اولویت دادن به کارهای مهم و.
با گذشت ۲۰ سال از چاپ اولین نسخهٔ ۷ عادت افراد تاثیرگذار (7habit of highly effective people) این کتاب تا کنون به ۳۸زبان زنده دنیا ترجمه شده و بیش از ۲۵میلیون نسخه از آن رفته است. همچنین به عنوان مهم‌ترین و تاثیرگذار‌ترین کتاب بازرگانی قرن ۲۱ معرفی شده است و استیون کاوی (Stephen Covey) را به شهرت و ثروت عظیمی رسانده است.
این کتاب در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با خواندن آن‌ها‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که مطالعه کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.


تک چینک دانلود مقاله و پروژه دانشجویی کتاب ,عادت ,تاثیرگذار ,افراد ,اصلی ,عادت افراد ,افراد تاثیرگذار ,کتاب اصلی ,استیون کاوی ,عادت افراد تاثیرگذار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی وساخت سایت اخبار و اطلاعات دنیای پزشکی دفتر کامپیوتری سون عینک آفتابی قیمت مناسب هر روز بیا Technology اخبار سایت بلگ بیست کورد پاتوق|کرد پاتوق|ادرس جدیدkurdgap.ir روان‌جویان | مؤسسه پژوهشی روانشناسان جوان