بیوگرافی افسانه کمالی

افسانه کمالی

افسانه کمالی در ۱۹ خرداد ۱۳۶۶ در تهران متولد و اکنون ۳۰ ساله است. خانواده او ۴ نفره است و تنها یک برادر به اسم بابک دارد که مجرد است. و اسم واقعی اش افسانه کمالیان اراکی می باشد.

در دبیرستان تجربی خونده و در سال ۸۴ از دانشگاه شهید بهشتی لیسانس زیست شناسی گرفته است. او در سال ۹۰ رتبه ۲ کنکور کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژی پزشکی دانشگاه تربیت مدرس است. و اکنون فارغ التحصیل همین رشته است.

ازدواج و همسر

افسانه کمالی تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. در ادامه عکس افسانه کمالی و برادرش بابک را می بینید :

افسانه کمالی

علاقه به بازیگری

افسانه کمالی به دلیل علاقه خاص به بازیگری در سال ۱۳۹۳ بعد از اتمام تحصیلات کارشناسی ارشد خود در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه ثبت نام می کند تا علم بازیگری را فرا بگیرد.

هستی مهدوی فر ازدواج هستی مهدوی با سردار آزمون چندی پیش با انتشار عکس هایی از هستی مهدوی در کنار سردار آزمون بازیکن تیم ملی شایعه هایی .

ورود به سینما و تلویزیون

افسانه کمالی بعد از اتمام کلاس های دوره بازیگری اش خیلی زود توانست کار بازیگری را شروع کند و در سال ۱۳۹۴ با فیلم یک روز بخصوص همایون اسعدیان وارد سینما شد و در سال ۹۶ با بازی در سریال سایه بان فعالیت رسمی اش را در تلویزیون شروع کرد.

افسانه کمالی

افسانه کمالی در سریال سایه بان

افسانه کمالی یکی دیگر بازیگران سریال سایه بان شبکه دو سیما می باشد که در این سریال نقش دختری بنام سارا را بازی میکنه که بیماری قلبی دارد و از یک خانواده طبقه متوسط هست که بعد از فوت پدرش, برادرش سهراب خرج خانواده را میدهد.

و قرار است با همکار خود بنام آرمان ازدواج کند و سهراب با بدبختی برای سارا جهیزیه میخره که همون شب وقتی خونه نبودند تمام تمام جهیزیه سارا را میبره و .

افسانه کمالی

افسانه کمالی با انتشار این عکس نوشت :

تا ماه شب افروزم پشت این پرده ها نهان است

باران دیده ام همدم شبم یارِ آنچنان است جان می لرزد

که ای وای اگر دلم دیگر برنگردد

ماهم به زیر خاک و دلم در این ظلمت زمان است

ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی نرگس محمدی در ۳۲ سالگی با علی اوجی بازیگر و تهیه کننده موسیقی و سینمای کشورمان ازدواج کرد .

افسانه کمالی

عکس های اینستاگرام افسانه کمالی

افسانه کمالی

افسانه کمالی

افسانه کمالی

افسانه کمالی و برادرش

افسانه کمالی

افسانه کمالی

افسانه کمالی

بیوگرافی بازیگران »بیوگرافی و عکس های افسانه کمالی و همسرش و برادرش


شیدا سایت افسانه ,کمالی ,بازیگری ,ازدواج ,سریال ,سایه ,افسانه کمالی ,سریال سایه ,نرگس محمدی ,سردار آزمون ,کارشناسی ارشد ,کمالی افسانه کمالی ,افسانه کمالی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کابینت ممبران دانلود اهنگ های جدید تب نگ،معرفی کانال و گروه،تبلیغات کانال و گروه روبو بلاگ دانلود رایگان فیلم و سریال مهندس محسن عمادی الله یاری سایت شخصی فاطمه زهرا گچ ساختمانی