برای طراحی سایت سوپرمارکت های آنلاین ویژگی هایی لازم است که در این متن سعی داریم این ویژگی ها را مطرح کنیم. اصولا وجود مشتری دلیل موفقیت یک سایت سوپرمارکت آنلاین می شود و رعایت یک سری نکات برای جذب مشتری در طراحی سایت سوپرمارکت آنلاین، باعث بازدید بیشتر از آن سایت می شود. در ادامه به بررسی عوامل جذب مشتری در طراحی سایت سوپرمارکت آنلاین به طور خلاصه می پردازیم.

عوامل تاثیرگذار بر جذب مشتری در طراحی سایت سوپرمارکت های آنلاین

  1. تسریع در بارگزاری سایت
  2. سهولت در استفاده
  3. قابلیت ریسپانسیو بودن و سازگاری با تلفن های همراه

و علاوه بر این موارد باید دارای ویژگی های منحصر به فرد نیز باشد.

 

ویژگی های لازم برای طراحی سایت سوپرمارکت های آنلاین

  • صفحه اصلی مناسب: در طراحی سایت برای سوپرمارکت های آنلاین، صفحه اول نباید از شلوغی زیادی برخوردار باشد و باعث سردرگمی کاربر شود. صفحه اصلی فقط باید شامل محصولات ویژه و یک قسمت کوتاه درباره ما باشد. رنگ بندی در طراحی سایت و طراحی صفحه اول بسیار مهم است چرا که بازدیدکننده در ورود به سایت و در عرض چند ثانیه تصمیم میگیرد که در سایت بماند. پس باید رنگ بندی و طراحی صفحه اول به اندازه ای جذاب باشد که باعث جذب کاربرو ماندن او در سایت شود.
  • استفاده از تصاویر مناسب: در طراحی سایت سوپرمارکت های آنلاین تصاویر نقش بسیار مهمی دارند. به دلیل اینکه همانطور که گفتیم صفحه اول سایت باید از پیچیدگی کمی برخوردار باشد و به همین دلیل تصاویر میتوانند بخش زیادی از صفحه را تصاویر تشکیل دهد. تصاویر در اینگونه سایت ها باید بیشتر درخور برند و با رویکرد محصولات باشد. یعنی از تصاویری کاملا اختصاصی و حاوی محصولات استفاده شود.
  • منوی مناسب: منوها در طراحی سایت سوپرمارکت های آنلاین باید از پیچیدگی بسیار کمی برخوردار باشند زیرا کاربران اینگونه سایت ها از تمامی اقشار جامعه میباشند. بنابراین دسترسی به محصولات موجود در گاه باید بسیار راحت و دارای طبقه بندی بسیار کارامد باشد و دقیق باشد.
  • اعتماد سازی: در طراحی سایت سوپرمارکت های آنلاین وجود نشان e نماد ، آدرس و تلفن دقیق و در دسترس از گاه، ضمانت برگشت پول درصورت عدم رضایت میتواند در اعتماد سازی نقش مهمی را ایفا کند. همچنین وجود پروتکل های امنیتی به منظور پرداختی ایمن و مطمئن لازمه چنین سایت هایی می باشد.

متن قبل: کسب و کار آنلاین در حوزه سوپرمارکت های آنلاین

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام


سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت سایت ,طراحی ,سوپرمارکت ,آنلاین ,صفحه ,تصاویر ,طراحی سایت ,سایت سوپرمارکت ,اینگونه سایت ,اعتماد سازی ,طراحی صفحه ,سایت سوپرمارکت آنلاین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی فضای کار اشتراکی ریسون|سالن کنفرانس ریسون مطالب جالب در مورد زیبایی زیباتون 8mp3 sazkala.com ویلاآرتز هیلپی imagine dragons