بیوگرافی هستی مهدوی فر

هستی مهدوی فر

هستی مهدوی فر در ۲۱ آذر ۱۳۷۰ در شهر تهران متولد و اکنون ۲۶ ساله است و اسم اصلی او مهدخت است متاسفانه پدرش فوت کرده و الان با مادر و برادر هایش زندگی می کند. او مدرک کارشناسی گرافیک دارد.

به نظر خودش دختری نترس و ماجراجو است که به نجوم علاقه زیادی دارد و عاشق سفر مخصوصا سفر های کویری و سفر به شمال ایران است. همچنین به نظر او اتقافات خیلی جالبی در این علم نجوم در فضا اتفاق می افتد برای همین قبلا او نجوم کار میکرد.

ازدواج با سردار آزمون شایعه یا واقعیت

هستی مهدوی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد البته چندی پیش با انتشار عکس هایی از او در کنار سردار آزمون بازیکن تیم ملی شایعه هایی مبنی بر ازدواج هستی مهدوی فر و سردار آزمون در فضای مجازی پخش شده بود که واقعیت ندارد.

هستی مهدوی فر

نظر هستی مهدوی فر درباره ازدواج

به ازدواج خیلی فکر می کنم و هر بار بیشتر از قبل به این نتیجه می رسم که نمی خواهم ازدواج کنم نمیدونم شاید اگر روزی موعدش فرا برسد نظرم در این باره عوض شود.

ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی و همسرش علی منصور ترانه علیدوستی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در سال ۱۳۶۲ در شهر تهران متولد شد و .

نوع لباس پوشیدن هستی مهدوی فر

هستی مهدوی جزء آن دسته از بازیگران ایرانی است که به نوع لباس و شیک پوشی خود اهمیت خاصی می دهند همان طور که در عکس های اینستاگرام او می بینید لباس هایی که او می پوشد تنوع خاصی دارند و نسبت به سن اش لباس های جوانانه ای می پوشد و مد روز عمل می کند و در موقعیت های خاص, لباس های متناسب می پوشد و توجه خاصی هم به اکسسوی ها دارد.

هستی مهدوی فر

ورود به دنیای بازیگری

به نظر هستی مهدوی فر ورود او به دنیای بازیگری به طور اتفاقی بوده و قبلا اصلا به کلاس های امین تارخ نرفته بود و عقیده دارد بازیگری حس است تا تکنیک و هیچ وقت تکنیک نمی تواند به بازیگر یاد بدهد که چطوری به دنیا و مسائلش نگاه کند.

او سعی می کند نقش هایی که انتخاب می کند متفاوت باشند و اگر به کارنامه بازیگری او نگاه کنیم این موضوع را متوجه میشویم بازی در فیلم سوت پایان در نقش دختری متفاوت تا بازی در زبان مادری در نقش دختر لال و همچنین در مادرانه او نقش دختر دبیرستانی را بازی می کرد که دچار اعتیاد شده بود.

هستی مهدوی فر در سریال سایه بان

او در سریال سایه بان برادران محمودی که این روزها از شبکه دو سیما پخش می شود نقش دختری بنام نسرن را بازی می کند که برادرش برعکس شوهرش سعید وضع مالی خوبی دارد و سعید برای اینکه اوضاع مالی اش بهتر شود تصمیم میگیرد به چین سفر کند و از راه غیر قانونی جنس وارد کند که با مشکلاتی همراه می شود .

هستی مهدوی فر

اوقات فراغت هستی مهدوی فر

وقتی که کار خاصی ندارم فیلم می بینم و ورزش هم میکنم البته ورزشکار حرفه ای نیستم اما از بین ورزش ها به بدنسازی, سوارکاری و شنا علاقه دارم و متاسفانه کتاب خیلی کم میخونم.

علاقه خاص به آشپزی

وقتی بی حوصله ام آشپزی میکنم چون آشپزی به من آرامش خاص میدهد. یکی از تفریحاتم هم این است که به دنبال دستور پخت غذاهای جدید در اینترنت می گردم.

احساس خوشبختی

اگر کارم را کنار بزارم بله احساس خوشبختی میکنم چون بعضی وقت ها برای اینکه کار را به آنتن شبکه برسونیم خیلی فشرده کار میکنیم که واقعا این آزار دهنده است. البته اگر این سوال را یک ماه دیگر ازم بپرسی جواب های واقعی تر احتمالا بتونم بدم ولی این روزها آنقدر زندگی ام دست خودم نیست که بتونم بگم احساس خوشبختی میکنم یا نه اما در کل روی هم رفته احساس خوشبختی می کنم.

هستی مهدوی فر

عاشق سفر هستم

علاقه خاصی به سفر دارم مخصوصا سفرهای کویرگردی که متاسفانه مدتی است که نشده برم. به طور کل دوست دارم سوار ماشینم شوم و خط شمالی ایران را طی کنم مثلا از بند ترکمن تا آستارا را بروم.

جاهایی که دوست دارم یکی جواهردشت گیلان که واقعا زیبا و دیدنی است و روستای مصر در مرکز ایران که حال و هوای کویری دارد. در خارج از کشور جزیزه ای در مالزی است که انگار تکه ای از بهشت است در کل هر جا که طبیعت زیبا و بکر داشته باشه من واقعا لذت می برم.

اینستاگرام و حواشی آن

هستی مهدوی فر : وقتی یک پیچ اینستاگرام داری بیشتر از یک استاد دانشگاه به جامعه شناسی مردم ک نزدیک میشوی متاسفانه بعضی از افراد هستند که در دنیای مجازی با هویت جعلی عقده هایشان را خالی می کنند افرادی که باعث میشوند من در کنار هموطنانم بیشتر از مواقعی که در ایران نیستم احساس غربت کنم و بیشتر از اینکه از کامنت های فحش و توهین آمیز این افراد ناراحت بشوم به این فکر میکنم که چرا مردم جامعه من اینگونه هستند؟!

مهناز افشار | عکس های اینستاگرام مهناز افشار و همسرش + دخترش لیانا حاشیه های ازدواج مهناز افشار با محمد یاسین رامین اسم همسر مهناز افشار, محمد یاسین رامین می باشد که پسر معاون مطبوعاتی .

دهه هفتادی ها را نمی شناسد

هستی مهدودی فر با اینکه خودش دهه هفتادی است و در آذرماه ۱۳۷۰ به دنیا آمده ولی در مصاحبه اش گفت : دهه هفتادی ها را نمی شناسم آن ها موجودات عجیبی هستند و دنیای ما خیلی از هم دور است. به نظر او ناآگاهی عجیبی نسل دهه هفتادی را فرا گرفته است.

 هستی مهدوی فر

عکس های هستی مهدوی

  هستی مهدوی فر

عکس هستی مهدوی فر در کنار نیکی کریمی

هستی مهدوی فر

بیوگرافی بازیگران » عکس های هستی مهدوی فر و همسرش و ماجرای ازدواج با سردار آزمون


شیدا سایت هستی ,مهدوی ,ازدواج ,لباس ,میکنم ,خاصی ,هستی مهدوی ,احساس خوشبختی ,سردار آزمون ,خوشبختی میکنم ,دوست دارم ,محمد یاسین رامین ,احساس خوشبختی میکنم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چی دلنوشته های هلیا مشاوره تلفنی تحصیلی سایت تفریحی آنتی فاز آپ تایم انرژی مثبت zakamooz