اگر با مباحث طراحی وب سایت آشنا شده باشید حتما با متا تگ توضیحات در طراحی سایت آشنا شده اید. در کنار متا تگ TITLE و META Keywords»،  متا تگ توضیحات مهمترین برچسب برای وب سایت شما و جستجوگرها است. متا تگ توضیحات در طراحی سایت مانند تمام متا تگ ها در وب سایت شما قرار می گیرد. اگر از متا تگ های توضیحات استفاده کنید، باید زیر عنوان و بالاتر از CSS باشند.

متا تگ توضیحات در طراحی سایت چگونه در SEO استفاده می شود؟

متا تگ توضیحات در طراحی سایت دو هدف دارد. آنها یکی از اولین مکان هایی است که موتور جستجو به دنبال کلمات کلیدی هستند، بنابراین باید مهمترین کلمات کلیدی خود را در آنجا داشته باشید. همچنین، باید کوتاه باشند، اما کمتر از 200 کاراکتر معمولا مناسب محسوب می شود.

متا تگ توضیحات در طراحی سایت تنها یک مکان برای بزرگ کردن کلمات کلیدی SEO نیست. در بسیاری از موتورهای جستجو زمانی که وب سایت شما در SERP (صفحه نتایج موتورهای جستجو) ظاهر می شود، برچسب توضیحات چیزی است که آن را به عنوان نتیجه جستجو نشان می دهند.

به عبارت دیگر، این ممکن است به عنوان اولین تجربه بازدید کننده از وب سایت شما باشد. فکر می کنید که کدامیک از نتایج جستجوی وب سایت ها را انتخاب کنید؛ یک وب سایت که با توصیفی مختصر و خوب نگارش شده، که تنها شامل کلماتی است که در جستجوی آن هستید، یا سایتی که توضیحات آن شامل کلمات کلیدی بی معنی است.

پس هدف دوگانه متا تگ توضیحات در طراحی سایت این است:

اول، در سئو، با داشتن مهمترین کلمات کلیدی در این مکان برجسته، صفحه خود را در موقعیت بالایی از SERP قرار دهید.

دوم، برای جذب بازدیدکنندگان به سایت خود با ارائه یک نظرسنجی مختصر و صریح از متا تگ توضیحات در طراحی سایت استفاده کنید.

متن قبل: نکاتی در رابطه با متا تگ ها در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام


سئو، تدوین استراتژی، طراحی سایت سایت ,طراحی ,توضیحات ,کلیدی ,کلمات ,جستجو ,طراحی سایت ,کلمات کلیدی ,سایت استفاده ,موتورهای جستجو ,مهمترین کلمات ,مهمترین کلمات کلیدی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

به یاد خودم دانلود برای شما تخفیف جک پارکینگ - درب اتوماتیک | ایمن رهرو khoshnevisi