انواع فیلتر آب ورودی ساختمان :

فیلتر هایدرا:

این فیلتر یک هوزینگ تک مرحله ای دارای شیر تخلیه می باشد که داخل آن از یک توری استیل قابل شستشو با دقت 90 میکرون استفاده شده است. شیر تخلیه به این منظور تعبیه شده که شن و ذرات جمع شده داخل هوزینگ به راحتی قابل شستشو باشند. وقتی شیر تخلیه باز میشود در هوزینگ بک واش انجام می شود و منافذ فیلتر باز می شوند. از این فیلتر برای ورودی ساختمان ها می توان استفاده نمود و در سایزهای مختلف ورودی و خروجی تا 10000 لیتر بر ساعت ظرفیت دارد.

 

فیلتر جامبو:

این فیلتر از هایدرا دقت بالاتری دارد اما سایز بزرگ، عدم دارا بودن شیر تخلیه، نیاز به تعویض دائمی کارتریج و غیر قابل شستشو بودن آن کمی مشکل ساز است. در مناطقی که آب گل آلود باشد ناگزیریم علاوه بر یک فیلتر هایدرا از فیلتر جامبو هم استفاده کنیم.

 

فیلتر رین مستر:

این فیلتر همزمان می تواند به عنوان تصفیه کننده آب ورودی یک ویلا و یا بعد از جمع آوری آب باران برای تصفیه و به کارگیری آن استفاده شود. فیلتر رین مستر از سه مرحله تشکیل شده که مرحله ی اول آن همان فیلتر هایدرا است و مراحل 2 و 3 به ترتیب فیلترهای الیافی و فیلتر کربنی هستند. این دستگاه علاوه بر ذرات معلق ریز و درشت، بو و طعم نامطبوع همچنین کلر را از آب حذف می کند.

فیلتر آب ورودی ساختمان


تصفیه آب فیلتر ,ورودی ,استفاده ,هایدرا ,شستشو ,تصفیه ,قابل شستشو ,فیلتر هایدرا ,ورودی ساختمان ,فیلتر جامبو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود کلیپ جدید اجناس فوق العاده خرید لپ تاپ خرید و فروش املاک و مستغلات گیلان،شمال ایران،مازندران,قائمشهر گلچین بی نظیر از مطالب وب سایت های ایرانی سایت سرگرمی و تفریحی logo design آرلیس