شنبلیله و مو گرداوری شد

شنبلیله و مو

 

گیاه شنبلیله گیاهی است که از نظر کارشناسان طب سنتی این گیاه می تواند سلامت و شادابی پوست و مو را نیز با خود به همراه داشته باشد ، به همین دلیل همواره یکی از بهترین گیاهان مورد استفاده قرار دارد. این گیاه خوشبختانه به واسطه ی عطر بسیار خوب و طعم بی نظیری که با خود به همراه دارد ، همواره یکی از گیاهان پرکاربرد نیز به شمار می رود. البته این گیاه خواص بسیار زیادی دارد که در این مطلب قصد داریم تا به یکی از آنها یعنی خواص شنبلیله برای موها نیز اشاره نماییم.

موهای شما معمولا بر اثر فعالیت های عادی روزانه بسیار زود چرب می شود و نیاز است تا شما برای رهایی از این چربی به حمام بروید. اما برخی از افراد پس از حمام کردن نیز از موهای خود راضی نیستند ، از نظر آنها میزان زبری یا نرمی و همچنین میزان ریزش مو از حد طبیعی خود فراتر رفته است و در نتیجه ترجیح می دهند تا شامپوی خود را برای رفع این مشکل تعویض نمایند. اما این راه کار برای حل معضلی به نام زیبایی موها تأثیر گذار نیست.

بسیار از محققان به این نتیچه رسیده اند که استفاده از گیاه شنبلیله می تواند برای سلامت موها مؤثر باشد. منظور از مصرف گیاه شنبلیله استفاده از برگ ها یا ضماد آنها بر روی موها می باشد ، اما در رابطه با موهای سر و مشکلات مرتبط با آن شما می توانید با مصرف خوراکی نیز از طریق جریان خون مواد معدنی و مهم برای سلامت موها را به ریشه ها منتقل نمایید و به چنین ترتیبی تغذیه درستی برای موهای خود به همراه داشته باشید.

علاوه بر آنکه شنبلیله می تواند برای سلامت موهای شما و جلوگیری از شوره زدن و ریزش آن تأثیر گذار باشد ،می تواند جوش هایی که بر روی صورت شما قرار دارد را هم از بین ببرد. این کار از طریق کاهش التهابات در پوست رخ می دهد و به تدریج این کاهش التهابات به از بین رفتن جوش و جای آن نیز منجربه خواهد شد. همچنین در صورتی که دوست دارید تا پوستی شاداب و با طراوات را لمس کنید بهتر است تا هر روز مقداری از شنبلیله را بر روی نواحی بیرونی بدن بمالید و پس از مدتی با تأثیر آن آشنا شوید.

یکی از ماسک هایی که برای سلامت و زیبایی موها به استفاده از  آن توصیه  می شود ماسکی است که از ترکیب شدن ماست به همراه شنبلیله و همچنین روغن زیتون به وجود آید. برای حس کردن تغییرات نیاز است تا یک فرصت هفت روزه به موهای خود بدهید .


سلامت شنبلیله ,موها ,موهای ,سلامت ,گیاه ,تواند ,برای سلامت ,سلامت موها ,کاهش التهابات ,تواند برای ,گیاه شنبلیله منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

محصولات و دی وی دی های آموزشی09334336389 آموزش کامل معرفی کالا فروشگاهی غزلیات یاسررشیدپور بیا تو دیگ بخار، قیمت بویلر، قیمت سختی گیر، قیمت دی اریتور، قیمت دیگ روغن داغ آموزش طراحی سایت آسان رایان، ثبت دامنه و فروش هاست