برنامه کاهش میانگین بازار سهام قیمت: 1,000,000 تومان برنامه کاهش میانگین بازار سهام، برنامه ای بسیار مهم و کاربردی برای سهامداران بازار بورس می باشد.
کسانی که سهمی دارند و سهامشان در ضرر است به کمک این برنامه ی بسیار مهم که برای اولین بار در ایران تولید شده، می توانند قیمت جدید را مشاهده و متوجه شوند که با چه میزان سرمایه ای سهام خود را کنند.
سهامدار باید قیمت های قبل را به برنامه اعلام کند و برنامه پس از آنالیز و محاسبات، به سهامدار میگوید که در چه قیمتی مناسب است که جدید انجام شود. همچنین میزان سرمایه ای که نیاز است سهامدار کند را به وی اعلام می کند.
این برنامه محصول 1733 خط برنامه نویسی و 210 ساعت کارمفید جهت کدنویسی و پیکربندی و فرمول نویسی برای خلق یک برنامه ی بسیار مهم و جدید و نو جهت استفاده سهامداران بازار بورس می باشد.
   

برنامه کاهش میانگین بازار سهام، تمام سوالات شما را جواب می دهد و به شما قیمت و درصد اعلام می کند:


آیا سهامتان در ضرر است؟
آیا نمی دانید مجددا در چه قیمتی کنید؟
آیا نمی دانید در چه قیمتی میانگین کم کنید؟
آیا نمی دانید با چه میزان سرمایه مجدد کنید؟
آیا کلا برای ورود به یک سهم در قیمت کنونی شک دارید؟
آیا نمی دانید چه مقدار از سرمایه را در اول استفاده کنید؟
 
برنامه ی ساخته شده جهت میانگین کم کردن در نقاط کاربردی و اساسی است.
طبق فرمول های جهانی و بکار رفته توسط استادهای بزرگ بازار سرمایه
هیچ گونه نظر شخصی وارد برنامه نشده است.
برنامه توسط فرمول های مدیریت سرمایه، اصول استراتژی سهام و اصول استراتژی کاهش میانگین برنامه نویسی شده است. و طبق فرمول های استفاده شده توسط استادان بزرگ وارن بافت و جان مورفی و . برنامه نویسی شده است.
حتی اگر قصد در جای اشتباه و یا با سرمایه بالا و . داشته باشید برنامه توسط پیغامی که در صفحه ظاهر می شود به شما اخطار نوشتاری می دهد. همچنین اگر در جای مناسبی برای باشد باز شما را راهنمایی می کند و نکات مهم قیمت و مقدار سرمایه را به شما نشان می دهد.
 

با برنامه کاهش میانگین بازار سهام، دیگر هیچ وقت این سوالات را از خود نمی پرسید:


کجا میانگین کم کنم؟ و چقدر کنم؟
آیا با این مقدار سرمایه مناسب است کنم ؟
آیا قیمت کنونی مناسب است ؟
آیا قیمت کنونی مناسب میانگین کم کردن است ؟
چه مقدار از کل سرمایه را روی این سهم کنم ؟
و

برنامه ای بسیار کاربردی که نه تنها مناسب افراد حقیقی است بلکه شرکت های حقوقی و افراد حقوقی نیز می توانند از آن استفاده کنند.

فورمت برنامه: exe

گاه غزل برنامه ,میانگین ,سرمایه ,قیمت ,بازار ,کاهش ,کاهش میانگین ,میانگین , بازار ,برنامه نویسی ,قیمت کنونی , بازار سهام، ,قیمت کنونی مناسب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه خرید و سرگرمی گذرگاه Maysonina894 site وینکل دانلود پلی بک جدید دانلود شرکت بهداشتی نیفتی دانلود با لینک مستقیم نماینده شرکت بیمه کوثر مرکز کرج کد5685 مشاور تحصیلی