ناباروری در مردان گرداوری شد

ناباروری در مردان

 

همانگونه که ناباروری در ن وجود دارد و می تواند یک عامل برای جلوگیری از حضور جنین سالم در رحم مادر باشد ، ناباروری در مردان هم می تواند عاملی برای این رخداد باشد. زیرا برای تشکیل و رشد جنین سالم در رحم مادر نیاز است تا زن و مرد از دستگاه و سیستم باروری سالم و بی نقصی برخوردار باشند تا بتوان از این سیستم برای بچه دار شدن نیز استفاده نمود. در غیر این صورت تلاش ها بی نتیجه خواهد ماند. به همین دلیل بررسی زن و مرد برای بچه دار شدن بسیار مهم می باشد.

اسپرم یکی از مهم ترین رول ها در باروری ایفا می کند. زمانی که سیستم از تولید اسپرم خوبی برخوردار باشد در نتیجه رسیدن آن به تخمدان هم بدون مشکل انجام خواهد شد. در بین مردان درصد کمی از آنها این عنصر مهم را تولید نمی کند. عده ای از آنها تولید اسپرم را دارند اما مجرایی برای بردن این اسپرم ها وجود ندارد یا اگر هم وجود داشته باشد مسدود شده است ، عده ای دیگر نیزبه صورت کلی به دلیل عوامل محیطی مخرب یا علل ارثی دچار ناباروری شده اند و اسپرمی برای آنها وجود ندارد یا اگر هم تولید شود از کیفیت لازم برای باروری برخوردار نیست.

عفونت های ادراری در مردان را جدی بگیرید ، بخصوص زمانی که یک پسربچه هستند و در سنین بلوغ به سر می برند این عفونت های ادراری با بی توجهی منجربه آسیب به دستگاه خواهد شد. در کنار عوامل ذکر شده که عواملی کمی ناشایع به شمار می روند ، علل دیگری هم وجود دارد که معمولا این علل بسیار شایع تر خواهد بود. ناباروری در مردان همواره می تواند به دلیل تغییر شکل اسپرم نیز رخ دهد.

اسپرم ها باید از سرعت لازم و شکل طبیعی برای عبور از مجرای اسپرم بر به سمت تخمک برخوردار باشند ، در غیر این صورت می تواند با تغییر در حرکت آنها یا با تغییر در شکل سر و دم کاهش سرعتی داشته و در نهایت در زمان طلایی به تخمک نرسند. این نوع از اسپرم ها اغلب از قدرت کافی برخوردار نمی باشند.

یکی از درمان های لازم برای رفع ناباروری مردان استفاده از لقاح مصنوعی می باشد. معمولا این لقاح به صورت دستی و در آزمایشگاه انجام می شود. در زمانی که لقاح مورد نظر انجام می پذیرد بهترین اسپرم ها برای لقاح مورد انتخاب قرار گرفته و سپس پس از تشکیل سلول تخم در رحم مادر قرار خواهند گرفت. اما در همه ی موارد و همه ی افراد این روش جوابگو نیست و تعداد کمی از ناباروری در مردان حتی به این روش هم پاسخ مثبتی ارائه نمی دهند.

 

مطالب مرتبط:

ام اس بارداری

 


سلامت اسپرم ,مردان ,ناباروری ,وجود ,برخوردار ,صورت ,وجود ندارد ,لازم برای ,لقاح مورد ,تولید اسپرم ,برخوردار باشند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مریمی چت دانشنامه ATZ فروشگاه شیپور نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در محل - تعمیرگاه نوین خاطره های بیادماندنی کولر گازی اجنرال اینورتر تخفیف دونی روابط جنسی سالم و شرعی±وبلاگ