ما را در تلگرام دنبال کنید.>   

 

معروف ترین عروسک های مدل در دنیا , از لی لی تا باربی

 

عروسک های مدل ، اندام و چهره ای زیبا و به دقت طراحی شده دارند. انواع لباس ها برای این عروسک ها طراحی و وسایل و لوازم جانبی گوناگونی برای موقعیت های مختلف آنها در نظر گرفته شده است.

ساخت عروسک های مدل در اواسط قرن نوزده و در فرانسه آغاز شد. طراحان لباس و مد به دنبال روشی مناسب برای معرفی و ارائه آخرین ساخته ها و محصولات خود بودند. عروسک وسیله ای بسیار جذاب بود که قابلیت حمل و نقل آسان و تعویض سریع لباس ها را داشت.

 

 

 

واردات عروسک

 

 

پس از لی لی بود که موفق ترین و معروفترین عروسک مدل ساخته شد. «باربی»، تحولی بزرگ در دنیای عروسک های مدل و اسباب بازی ایجاد کرد. باربی در سال ۲۰۰۹ پنجاه سالگی خود را جشن گرفته و هنوز هیچ عروسکی نتوانسته است با آن رقابت کند.

راث هندلر، سازنده باربی، ایده اولیه آن را از لی لی گرفت. او در سفری به اروپا این عروسک را دید و چند نمونه از آن را اری کرد. هندلر یکی از عروسک ها را به دختر خود باربارا هدیه داد و نمونه های دیگر وارد کارخانه «متل» شدند تا به عنوان نمونه مورد استفاده قرار گیرند. هندلر از عروسک های کاغذی موجود رضایت نداشت و ناراحتی دخترش را به هنگام بازی با آنها دیده بود. او در پی ساخت عروسکی بود که قابلیت های بالا داشته باشد و کودکان بتوانند به راحتی با آن بازی کنند و سرگرم شوند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

 


شرکت بازرگانی فیروزه--09129374366---firoozetrading عروسک ,نمونه ,بازی ,لباس ,باربی ,ادامه مطلب ,ترین عروسک ,معروف ترین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ویژگی سایت خوب دانلود رمان جدید شرکت مهندس افشار دنیای رسانه 24 مووی | 24movie دانلود رایگان فیم و سریال های جدید ایرانی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان مرکز تعالی سازمانی