ما را در تلگرام دنبال کنید.>   

 

روشهای تولید کشمش و صادرات کشمش

 

تعدادي از ارقام دانه دار نیز در تهیه کشمش استفاده می شود که مهمترین آنها انگور کورینت است که داراي رنگ قرمز و دانه هاي گرد بوده، بیشتر در آمریکا و یونان استفاده می شود. همینطور رقم موسکات اسکندریه که داراي دانه هاي کشیده و درشت بوده و در دو نوع سفید و قرمز وجود دارد. یکی دیگر از ارقام انگور دانه دار که امروزه از لحاظ تهیه کشمش در مقام دوم اهمیت قراردارد رقم فخري و یا دیزماري است که مخصوص نواحی آذربایجان ایران می باشد.درجه رسیدگی در زمان برداشت برکیفیت، زمان خشک شدن و اندازه دانه کشمش موثر است.بنابراین در موقع برداشت، انگورها باید رسیده باشند. 

 

صادرات کشمش

 

شرکت بازرگانی فیروزه دارای کارنامه ۳۵ ساله در امر واردات، حمل و ترخیص کالا از کشور چین می باشد. این شرکت با داشتن شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو  قادر است از گام اول (مشاوره ) تا کالا از چین ، حمل و ترخیص اجناس، شما را یاری نماید. همچنین این مجموعه قادر به انجام امور صادرات شما به کشورهای مورد نظر مشتری در زمینه زعفران، پسته،انواع خشکبار (آلو/کشمش/گردو و…) ، انواع سنگ و … می باشد. لازم به ذکر است که این شرکت قادر به واردات انواع ظروف بسته بندی انواع خشکبار مانند زعفران  نیز می باشد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


ادامه مطلب


شرکت بازرگانی فیروزه--09129374366---firoozetrading کشمش ,دانه ,انواع ,شرکت ,بازرگانی فیروزه ,تهیه کشمش ,تولید کشمش ,روشهای تولید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی بخوای هست لوازم آرایشی و بهداشتی closed بارداری زایمان نوزاد سیسمونی روستای سلطان ولایت فایلوز بدانید