ما را در تلگرام دنبال کنید.>   

 

دنیای باربی , واردات عروسک و کالاهای مارک باربی 

 

مجموعه ی بازرگانی فیروزه آماده ی همکاری با تاجرین عزیزی که قصد واردات انواع اسباب بازی ، عروسک ،بازی های فکری ،لوازم تحریر و… را دارند،می باشد.

 مجموعه ی بازرگانی فیروزه ۳۵ سال پیشینه ی فعالیت در امور بازرگانی خارجی و تجارت با کشور چین را در رزومه ی خود دارد.و آمادگی هرگونه همکاری با تاجران و صاحبان سرمایه در رابطه با واردات از چین ،صادرات ،ترخیص کالا و انجام امور گمرکی را دارد.همچنین آن دسته از عزیزانی که تمایل به حضور در چین و ارتباط با تولیدکنندگان چینی را دارند،نگران یادگیری زبان چینی و انگلیسی نباشند.این مجموعه توانایی در اختیار قرار دادن مترجم آگاه به امور بازرگانی و مسلط به زبان چینی و انگلیسی را دارد.

 

واردات عروسک باربی

 

لباس های ظریف، خوش رنگ و خوش دوخت باربی محصول هنر و دستان بزرگترین طراحان لباس دنیاست که در کمپانی متل گرد هم آمده اند. هیچ عروسکی تا به حال به اندازه باربی لباس متنوع، زیبا و اشرافی به تن نکرده و این تنها اختصاص به دختری دارد که نماینده فرهنگ آمریکایی و نمایشگر یک زن تمام عیار آمریکایی است.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب


شرکت بازرگانی فیروزه--09129374366---firoozetrading باربی ,بازرگانی ,واردات ,لباس ,چینی ,امور ,امور بازرگانی ,زبان چینی ,بازرگانی فیروزه ,کالاهای مارک ,باربی واردات ,باربی واردات عروسک ,دنیای بار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Iran Site چت:چتروم:بروزچت، بروز گپ، شیراز چت، اول چت، کاکو چت، چتروم شلوغ مرجع سرگرمی و طنز تخفیف ویژه رز مووی | دانلود رایگان فیلم و سریال آپشن خودرو | گندم کار سازمان هکتیویست اشرار بهترين ارزهاي مجازي براي تجارت چیست؟