اینکه حیاط باغ ویلای خود را به فضایی خاص تبدیل کنید در ابتدا رویایی و آرمان گرایانه به نظر میرسد اما کار سختی نیست.فرقی نمیکند که چه چیزی در ذهن دارید باغ ویلا به عنوان یک فضای شخصی این امکان را به شما میدهد تا در حیاط خانه خود فضای سبز ایجاد کنید و از طبیعت لذت ببرید.

در این زمینه ایده های زیادی برای اجرا دارید از کاشت چمن و گیاهان گرفته تا انواع ساختارهای فضای خارجی مانند دیوارها،آبنما،گذرگاهها وآلاچیق همگی را میتوانید مطابق سلیقه خودتان در فضای باغ ویلا اجرایی کنید.
 

طراحی آلاچیق

استفاده از آلاچیق در محوطه سازی باغ ویلا علاوه بر زیبایی که به دلیل فرم خاص خود به فضای سبز میبخشد فضای مناسبی را برای نشستن و لذت بردن از هوای آزاد به دور از نور مستقیم در تابستان یا باران و برف در فصل سرد مهیا میکند.تنوع بسیار زیادی در طراحی و ساخت آلاچیق در باغ ویلاها وجود دارد آلاچیق های تمام شیشه ای از خاص ترین انواع آلاچیق ها به شمار میروند که در تمامی فصول قابل استفاده هستند.


چگونگی ساخت آلاچیق

برای ساخت آلاچیق د دیگر فرم هایی که بتواند نقش سایه انداز را داشته باشد از انواع مصالح ساختمانی استفاده میشود.آلاچیق نه تنها برای سایه اندازی مود استفاده قرار میگیرد بلکه به عنوان پناهگاه نیز از آن استفاده میکنند.بنابرین پی یا پایه های آلاچیق را تا ارتفاع نیم متر با سنگ یا یا آجر یا بتون بالا آورده و در روی آنها به انواع و اشکال مختلف،دیواره و طاق را با مصالحی از قبیل آهن گرد یا تسمه ای،نبشی و چوب خراطی شده یا طبیعی به ارتفاع حداکثر دو و نیم متر بنا میکنند.

امکانات رفاهی آلاچیق

اجرای باربیکیو و کباب پز درآلاچیق که یکی از ملزومات آلاچیق محسوب می گردد اگر این باربیکیو  طبق اصول اجرا شود می تواند محیط ایده ال و مطلوبی به شما ارائه دهد و دود هیزم و ذغال مزاحمتی برای شما نخواهد داشت و لازم نیست باربیکیو در فاصله دورتری از آلاچیق ایجاد گردد.

لازمه این باربیکیو داشتن روشویی آب  و انشعاب فاضلاب است  که ضرورت آن زمان نیاز حس میگردد و محل مناسبی برای جمع آوری و دسترسی آسان به چوب  و ذغال و لوازم مورد نیاز که شکل آن بنا به سلیقه و خلاقیت شما دارد.در اغلب اشکال و تصاویری که از آلاچیق های کشور های خارجی مشاهده کرده ام معمولا به این شکل بوده که کباب پز اجرا شده در آلاچیق با دوکابین در طرفین کابین روشویی و ظرفشویی و کابین دیگر محل نصب فن و جعبه برق و ذخیره سازی چوب و ذغال و لوازم دیگر می باشد.


و باغ ویلا ی لوکس در غرب استان تهران آلاچیق ,استفاده ,فضای ,انواع ,ذغال ,ساخت ,ساخت آلاچیق منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجناس فوق العاده شرکت بسته بندی اثاثه منزل در تهران میثم صدا |دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک | دانلود رایگان فیلم تحلیل آماری مقالات و پایان نامه ها sarinweb دیزاینستان انجام حسابداری، حسابرسی و امور مالیاتی در موسسه حساب جم