.:: سریال پاورچین / پخش در سال‌های ۱۳۸۱ و ۱۳۸۲ از شبکهٔ تهران  ::.

پاورچین نام سریالی تلویزیونی است که در سال‌های ۱۳۸۱ و ۱۳۸۲ از شبکهٔ تهران پخش شد. کارگردانی این فیلم را مهران مدیری بر عهده داشت و پیمان قاسم خانی نیز سرپرست نویسندگان آن بود.

استفاده از مسائل اجتماعی در آثار طنز بسیاری اتفاق افتاده است، اما در پاورچین مخاطب اخلاق و رفتار خودش را در معرض یک نقد مفرح می‌بیند. در واقع مخاطب به خودش می‌خندد و در مواجهه با بسیاری از رفتارهای ناپسندی که در او نهادینه شده و حالتی ناآگاهانه نسبت به آنها دارد، قرار می‌گیرد.

اغراق در صفت پاچه‌خواری، پشت‌سر یکدیگر حرف زدن، زیر آب زدن و دروغگویی و… از جمله این عادات ناپسند هستند که بخوبی از طرف تیم سازنده پاورچین نقد می‌شوند. در پاورچین و بعد‌ها شب‌های برره ما بسیاری از صفات ناپسند را در این قوم می‌بینیم که پرداختن به آنها تلنگری به همه کسانی است که بعضی از این صفات را دارند. همچنین این برنامه در بسیاری از قسمت‌ها نیز به مسائل روز اجتماعی واکنش نشان داد و همین استفاده از موقعیت‌های روز سبب شد تا مخاطبان بیشتر با آن احساس نزدیکی کنند.

https://ir-dl.com/wp-content/uploads/2017/04/Serial-PavarchinIR-DL.COM_.jpg


۩۞۩ سایت تفریحی و سرگرمی فناوری ، آپ موزیک دانلود رایگان نرم افزار،بازی ، فیلم و سریال۩۞۩ پاورچین ,بسیاری ,سال‌های ۱۳۸۱ ,سریال پاورچین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آلفا 9 هر چی که بخوای رادیکال 24 آموزش سایت خزان نیوز - دانلود رایگان با لینک مستقیم بلاگ و روزمره ها دنیای لاغری وبلاگ خبری شهر سبزوار