دستگاه اكستندر مگنت دار

بهترين دستگاه بزرگ كننده دائمي بدون عوارض و اصلاح انحرافات عضو ، داراي مجوز رسمي از وزارت بهداشت

بلندتر شدن عضو بدون جراحي

داراي مجوز رسمي از وزارت بهداشت به شماره ك/۷/۴۰۵۱۸

اصلاح انحرافات عضو بدون جراحي

حدود (cm 5 – 4) افزايش در طول آلت در حالت خوابيده و نعوظ

افزايش ايجادشده در طول و قطر آلت فوق العاده قابل توجه است

جديدترين دستگاه دراروپا جهت درمان ناتواني جنسي

افزايش قطر، درازا و سايز كلي آلت

آخرين دستاورد در اورولوژي راه حلي مناسب براي آقاياني كه تمايل به افزايش سايز آلـــت تنـاسـلي خود دارند فراهم آورده كه ظهور و اختراع دستگاه كشنده عضو تنـاسـلي (اكـستندر) مي باشد. با نگرش به وجود راهكارهاي ناكار آمد مختلف موجود در بازار، همچون پمادها و داروها، جهت افزايش رضايتمندي از سايز و حجم آلـــت، در اين ميان دستگاه كشنده عضو تنـاسـلي با بهره گيري از روش هاي نوين درماني روز دنيا با مكانيزمي راحت و مطمئن، راه حلي بدون عوارض جانبي، بدون نياز به دارو و جراحي و برگشت ناپذير مبتني بر اصل طبي كشش (Traction) فراهم مي آورد. دستگاه اكـستندر قابليت ايجاد ۵/۶ سانتي متر كشش كنترل شده، تدريجي و مداوم را بر روي آلـــت دارد كه اين كشش طي مدت ۸ ماه استفاده از دستگاه ايجاد مي شود.كشش ايجاد شده توسط اين وسيله باعث افزايش توانايي بافت ها جهت تطبيق با كشش وارد شده مي شود و و موجب بازسازي و بافت سازي جديد در ساختار اسفنجي عروقي آلـــت گرديده كه نتيجتا باعث افزايش سايز بين ۲ تا ۵ سانتي متر در طول و ۱ تا ۵/۱ سانتي متر در قطر مي گردد. همچنين استفاده از اين دستگاه تا ۷۰ درصد در اصلاح انحراف، انحنا و درمان بيماري پيروني (Peyronic) موثر است. مزاياي ويژه اين دستگاه استفاده راحت و آسان از آن زير لباس به مدت ۳ الي ۸ ساعت در شبانه روز، بدون ايجاد مزاحمت در راه رفتن، نشستن و انجام كارهاي روزمره مي باشد. قيمت دستگاه هاي اكـستندر با توجه به طراحي پايه ها و وجود مگنت هاي مغناطيسي متفاوت است. نكته مهم:براساس استعلام ونظرسنجي ازخريداراني كه بطورصحيح ومنظم ازدستگاههاي وكيوم واكـستندراستفاده نموده اند،رضايتمندي ۸۰ تا۹۰ درصداعلام گرديده است.

 

 

توضيحات تكميلي:

جديدترين دستگاه دراروپا جهت درمان ناتواني جنــســي ، افزايش قطر , درازا و سايز كلي آلـــت واصلاح انحراف آلـــت تنـاسـلي مردان.

دستگاه كشنده عضو تنـاسـلي در (Device Extender ) داراي تأييديه هاي مختلف علمي و سلامتي مي باشد و توسط وزارت بهداشت و درمان ايران و اتحاديه بهداشت اروپا (CE) تاييد و موفق به دريافت گواهينامه ( نوع۱) نيز گرديده است . كه تمامي اين موارد و همچنين شماره و ليبل وزارت بهداشت ايران بر روي محصول درج گرديده است.

داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي به شماره ۷/۷۱۰۴۹/ ك داراي استاندارد

ISO 13485:2003 تائيديه از وزارت صنايع و معادن

هزارن مرد هـمه روزه جهت بهبود سايز آلــت و عملكرد آلتشان به پزشك مراجعه مي كنند.

يك آلـــت تنـاسـلي بزرگتر و قويتر؛ اعـتماد به نفـس بيشتر و حل مشكلات روحي و رواني را به همراه خواهد داشت.

اذعان متخصصان برجسته اورولوژيك بر تأثير شگرف لارجر باكس و اكستندر

كارآيي و تأثير شگرف دستگاه لارجر باكس اصل و دستگاه اكستندر مورد تأييد متخصصان و محافل معتبر اورولوژي در جهان قرار گرفته است اينكه هر بافتي را ميتوان با وسائل توانبخشي به فعاليت و رشد وا داشت بر كسي پوشيده نيست دستگاه لارجر باكس بر اساس اصل كشش باعث ايجاد فضاي ميان بافتي و ترميم و تكثير سلولي ميشود و نيز باعث فعال شدن عضو تناسلي و خونرساني به عضو خواهد شد دستگاه لارجر باكس كه در اسپانيا اختراع شده بهترين دستگاه طبي جهت افزايش طول و حجم آلت ميباشد زيرا استفاده از آن بسيار آسان و بدون ضرر بوده و هر كس ميتواند از آن استفاده بهينه نمايد دستگاه لارجر باكس به همراه ساير دستگاههاي مكمل توانبخشي منجمله دستگاه جلك ديوايس و دستگاه وكيوم پمپ ميتواند تأثيري خارق العاده بر رشد آلت تناسلي و بهبود قابل توجه عملكرد نعوظ و انزال و لذت ايده آل جنسي چه در مرد و چه در زن داشته باشد چرا كه فعاليت جنسي زن نيز به مرد وابسته است عملكرد شويي ايده آل زوجين از اساسي ترين و حياتي ترين موضوع خوشبختي و زندگي توأم با لذت آنها ميباشد غفلت از استفاده از دستگاه لارجر باكس اصل و پكيج لارجر باكس طلايي باعث روزمرگي و عدم بهره گيري از لذت جنسي عالي و كانون گرم زندگي خواهد بود.

 

قيمت محصول اصل : 110000تومان (تخفيف ويژه)

كيفيت: درجه يك


مذاكره تلفني طرفين براي خريداري محصول ضروري است

لطفا شماره اي كه پاسخگو باشد وارد نماييد

قیمت : 110,000 تومان    

محصولات شویی دستگاه ,افزايش ,لارجر ,باكس ,استفاده ,تنـاسـلي ,لارجر باكس ,وزارت بهداشت ,دستگاه لارجر ,آلـــت تنـاسـلي ,دستگاه اكستندر ,جديدترين دستگاه درارو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خبرگزاري تكواندو دانستنی ها child5re آموزش ورود به بازار فارکس هر چی که بخوای اینجانب:یه نفر من...