فیلیپ کاتلر میگوید بازاریابی، هنر و علم شناسایی، خلق و ارائه ارزش به منظور ی نیازهای بازار هدف، برای دستیابی به سود است. بازاریابی امیال و نیازهای نشده را شناسایی میکند. همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازهگیری میکند. به عبارت دیگر بازاریابی، بخشهایی از بازار را به عنوان مناسبترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص میکند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خد .
دانلود فایل های کمیاب بازار ,میکند ,بازاریابی ,دانلود ,موضوع بازاریابی ,تحقیق آماده ,دانلود تحقیق ,دانلود تحقیق آماده منبع
درباره این سایت