ما برای علاقه مندان به تجارت در حوزه ارز دیجیتال  امکان  سریع و آنی ارز دیجیتال و بیت کوین را فراهم آورده ایم تا افراد بتوانند به راحتی و با چند کلیک اقدام به  بیت کوین های مورد نیازشان کنند.

امکان سریع بیت کوین و ارز دیجیتال اغلب در هیچ صرافی آنلاینی مشاهده نمی شود و اغلب تراکنش های آنها بین 24 تا 48 ساعت ممکن است زمانبر باشد.

باعث افتخار ماست که اولین صرافی ارز دیجیتال هستیم که امکان بیت کوین و ارز دیجیتال را به صورت آنی فراهم کرده ایم

برای اینکه بتوانید از این قابلیت استفاده کنید ابتدا باید عضو سایت بیت مهر شده باشید. اگر در بیت مهر عضو نشده اید ابتدا از این لینک به صفحه ثبت نام بیت مهر بروید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

برای بیت کوین به صورت آنی در صورتی که از قبل در بیت مهر ثبت نام کرده اید، وارد حساب کاربری بیت مهر خود شوید.
سپس از بخش احراز هویت اطلاعات خود را تکمیل کنید. این فرآیند کمتر از 5 دقیقه زمان میبرد. سپس روی احراز هویت کلیک کنید و عکس مدارک گفته شده را برای سایت ارسال کنید. کارشناسان ما 24 ساعته در تلاش اند که درخواست احراز هویت شما را به سرعت انجام دهند.

فرآیند تایید مدارک شما نیز کمتر از 15 دقیقه زمان می برد. پس نگران از دست دادن زمان نباشید. اغلب فرآیندهای گفته شده ( ثبت نام و احراز هویت ) در خیلی از صرافی ها 24 ساعت به طول می انجامد و این باعث افتخار ماست که توانسته ایم در سریع ترین حالت پاسخگوی کاربران خود باشیم.

همچنین می توانید قبل از و ارز دیجیتال به صرافی بیت مهر با تیم پشتیبانی و مشاوره ما تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را از آنها بپرسید.

در ضمن همانطور که امکان بیت کوین به صورت آنی در بیت مهر فراهم شده است ، امکان ارز دیجیتال به بیت مهر به صورت آنی هم فراهم شده است


ارز دیجیتال - بیت مهر دیجیتال ,کوین ,صورت ,هویت ,احراز ,صرافی ,احراز هویت ,امکان ,دقیقه زمان ,افتخار ماست ,باعث افتخار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Liacciygf939 site fawfwe دانلود برای شما کار و فناوری متوسطه اول مدلینگ گروه تواشیح طارق تبریز تخفیف ویژه فقط برای امروز مطالب مربوط به دروس حسابداری خدمات اینترنتی پاور کافی