نقش مدیریت کیفیت فراگیر در بحران های سازمان

بروز بحران در سازمانهاي مختلف با بينش مثبت بايستي به عنوان يك سرمايه تلقي شود و اين به خاطر اين است كه در بحران، مجموعه امكانات سازمان، ساختارها، نيروي انساني، توانمندي قانوني، و. به خوبي با همديگر تركيب شده و همدلي مناسبي در سازمان ايجاد و از امكانات بلااستفاده سازمان به نحو مطلوبي استفاده مي شود. هرچند بروز بحران سرمايه است ولي بعضي از بحرانهاي سركش، موجب اختلال در روند كار سازماني شده و تحقق اهداف سازمان و مزيت رقابتي از بين مي رود. بحران در سازمانها يك دفعه به وجود نمي آيد بلكه طي مدت زمان .

دریافت فایل


قصه شب سازمان ,بحران ,بروز بحران ,کیفیت فراگیر ,مدیریت کیفیت ,مدیریت کیفیت فراگیر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کشاورزی روز ششم و متوسطه اول دانلود فایل باشگاه فرهنگی ورزشی شهروند عباس آباد نیلگون مگ فا فروشگاه فیلم ایران پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان گردنبند اسم با سنگ اونیکس cebookPas shop